یونیت پارس طب | یونیت شیک طب | انواع یونیت دندانپزشکی
یونیت پارس طب دندان 724

یونیت پارس طب | یونیت شیک طب | انواع یونیت دندانپزشکی

یونیت پارس طب | یونیت شیک طب | انواع یونیت دندانپزشکی

یوینت شیک طب و ویژگی های آن در ذیل

صندلی یونیت | یکی از ابزار در دو یونیت

یونیت پارس طب و چراغ های نورانی

کلید های کنترلی یونیت های dandan724

کراشوار | دیگر ابزار در یونیت دندانپزشکی در دندان 724

شکل 1 یونیت شیک طب

شکل 2 یونیت پارس طب

به تازگی  ما مقاله ای در خصوص یونیت های دندانپزشکی منتشر کرده ایم. به منظور تکمیل سخن ما در این مقاله قصد داریم. در خصوص یونیت شیک طب و نیز یونیت پارس طب صحبت کنیم. در واقع در این مقاله ما در خصوص یونیت ها میگیم. سپس بررسی میکنیم که یونیت های نام برده کدام یک این موارد را دارا میباشند. و کدام یک نه. پس در ادامه ی مطلب با ما همراه باشین. همچنین دقت داشته باشین که میتوانید در شکل 1 یونیت شیک طب تصویری را مشاهده کنید. در واقع در تصویر مذکور عکسی از این ابزار میباشد. دندان 724 و

این مجموعه شامل حداقل یک توربین هوا ، میکروموتور یا ایرموتور و پورآر آب وهوا می باشد .

دستگاه های دیگری هم مانند دستگاه اولتراسونیک ، کویترون ، الکتروسرجری و دستگاه لایت کیور هم مکمل یونیت می باشند .

 

dandan724

یوینت شیک طب و یونیت پارس طب و ویژگی های آن در ذیل

خب قرار شد که در مورد ویژگی های هر کدام از یونیت ها صحبت کنیم. در واقع مقاله های اجمالی ما تا حدودی میتوانند گویای سخن باشند. در آنها ما تلاش کرده ایم که آن دسته از ویژگی ها را به شما ارائه کنیم که. در بین تعداد بسیاری از یونیت ها به شکل یکسان میباشد. برخی از ویژگی های یونیت شیک طب را شما در آنجا مطالعه کرده اید. در اینجا ما تعداد بیشتری از این ویژگی ها را خواهیم گفت. همچنین دقت داشته باشید که تعدادی از این ویژگی ها را یونیت زیگر نیز دارا میباشد. در ابتدای کار ما به سراغ ویژگی های عمومی و یا ابزاری که بر روی این وسیله. سوار میشوند را خواهیم گفت. پس در ادامه با ما همراه باشید. همچنین دقت داشته باشین که در شکل 2 یونیت پارس طب میتوان تصاویری از این محصول را مشاهده نمود. پس سعی کنید به تصویر مذکور مراجعه کنید.

یونیت شیک طب

یونیت پارس طب دندان 724

شکل 1 یونیت شیک طب

صندلی یونیت | یکی از ابزار در دو یونیت

یکی از ابزاری که هر دو یوینت شیک طب و یونیت پارس طب دارا میباشند، صندلی است. در واقع در برخی دو صندلی و در تعداد معدودی یک صندلی وجود دارد. یکی از صندلی ها برای نشستن دندانپزشک میباشد. صندلی دیگری که در هر دو یونیت ما و نیز در یونیت زیگر نیز وجود دارد. این است که برای نشستن دستیار دندانپزشک کاربرد دارد. در واقع بر روی صندلی دیگر دستیار دندانپزشک مینشیند. با این قابلیت دندانپزشک میتواند به شکل بهتری بر روی مراجعه کننده. تسلط داشته باشد. و در نتیجه ی همه ی این موارد وی میتواند به شکل بسیار بهتری درمان های مورد نیاز را انجام دهد. یوینت های دندان 724 اینگونه هستند.

  قیمت یونیت دندانپزشکی دست دوم

این صندلی دارای ویژگی هایی است که میتواند به شما کمک بسیاری کند. در واقع ساختاری دارد که بتواند همه ی نیاز های یک دندانپزشک را تامین میکند. با این کار دندانپزشک میتواند به خوبی اقدامات لازم را انجام دهد. برای مثال اگر ارتفاع صندلی نامناسب باشد. دندانپزشک قادر است تنها با یک اهرم ارتفاع صندلی را تنظیم نماید. امکانات دیگری در صندلی وجود دارد که در این مقاله از آنها صرف نظر میکنیم.

Dandan724

یونیت پارس طب و چراغ های نورانی

یکی دیگر از تجهیزاتی که در عموم یونیت ها یافت میشود چراغ است. در واقع در یونیت ها یک پایه وجود دارد. در بالای این پایه نگهدارنده ی لامپ وجود دارد. در واقع این قسمت یک دیس بزرگ میباشد که در داخل آن تعدادی لامپ قرار دارد. شما میتوانید در آن به راحتی  لامپ های مخصوص را قرار داده و از آن استفاده نمائید. این قسمت را شما میتوانید با استفاده از کلید های کنترلی ای که بر روی پرتابل قرار دارد. در واقع یکی دیگر از قسمت های مهم در یونیت جعبه کلید و یا پرتال کلید های کنترلی میباشد. در قسمت بعدی در خصوص این قسمت اطلاعاتی را به شما خواهیم داد. پس در ادامه با ما همراه باشین.

یونیت پارس طب

یونیت شیک طب دندان 724

شکل 2 یونیت پارس طب

کلید های کنترلی یونیت های dandan724

همانطور که در مقاله های قبلی و نیز در این مقاله متوجه شده اید، یونیت دارای قسمت های متفاوتی است. این ابزار به شکل های متفاوتی کاربردی هستند. برخی از این ابزار به شکل ثابت هستند و قابلیت تغییر ندارند. برخی دیگر این قابلیت را دارند تا بتوانند خودشان را با شرایط وفق دهند. برای مثال تختی که مراجعه کننده بر روی آن مینشیند. این تخت به دو شکل این قابلیت را دارد که تغییر کند. یکی به صورت مکانیکی و دیگری به شکل اتوماتیک. مکانیکی یک دسته ی چرخان در زیر تخت قرار دارد که میتواند تخت را بالا و یا پایین برد. اما امروزه عموم یونیت ها به صورت اتومات عمل میکنند. در واقع دندانپزشک تنها با فشار دادن یک یا دو کلیک میتواند تغییراتی را که میخواهد اعمال کند.

هر دو یونیت شیک طب و یونیت پارس طب دارای جعبه ی کنترلی مباشند. در این جعبه دکمه هایی وجود دارد که دندانپزشک میتواند تخت مراجعه کننده و یا چراغ را تنظیم نماید. پس به این نکته دقت کافی را داشته باشید.

کراشوار | دیگر ابزار در یونیت دندانپزشکی در دندان 724

یکی دیگر از ابزاری که در یونیت کاربرد دارد همین است. کراشوار برای تخلیه و یا شستشوی دهان مراجعه کننده مناسب میباشد. در واقع با این ابزار میتوان محتویات مضر در دهان مراجعه کننده را تخلیه کرده و شستشو های لازم را انجام داد. این ابزار برای شستشو و نیز تخلیه ی خون و آب دهان بسیار مفید است. این ابزار در یونیت شیک طب، یونیت پارس طب و نیز یونیت زیگر وجود دارد. پس به این نکته دقت کافی را داشته باشید.

عنوان مقالهانواع یونیت های دندانپزشکی
نویسندهعلیرضا براتی
دپارتماناوج شید
زمان مورد نیاز11 دقیقه
یونیت شیک طب

یونیت پارس طب