تجهیزات دندانپزشکی | همه ی آنچه باید در مورد اتوکلاو دندانپزشکی بدانید!
اتوکلاو دندانپزشکی دندان 724

تجهیزات دندانپزشکی | همه ی آنچه باید در مورد اتوکلاو دندانپزشکی بدانید!

تجهیزات دندانپزشکی | همه ی آنچه باید در مورد اتوکلاو دندانپزشکی بدانید!

اتوکلاو دندانپزشکی چیست و چه کاربردی دارد؟

طرز کار این تجهیزات دندانپزشکی به چه شکلی است؟

نکات مهم هنگام کار با اتوکلاو در ذیل است؟

 

شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی

شکل 2 اتوکلاو دندانپزشکی

 

تجهیزات Dental طیف وسیعی از رشته مهندسی پزشکی را دربر میگیرد.

ما تصمیم داریم تا با یاری خداوند متعال شما را با تجهیزات Dental آشنا کنیم.

در این مطلب شما به عنوان یک مهندس پزشک با اکثریت تجهیزات دندانپزشکی آشنا می شوید.

اتوکلاو دندانپزشکی چیست و چه کاربردی دارد؟

خب همانطور که گفته شد در این مقاله ما تصمیم داریم در خصوص تجهیزات دندانپزشکی صحبتی بکنیم. یکی از این تجهیزات را ما در این قسمت و در این مقاله بررسی میکنیم. پس در ادامه ی کار با ما همراه باشین. این ابزار اتوکلاو میباشد. این ابزار را شما قادر خواهید بود در dandan724 مشاهده و در صورت نیاز خریداری نمائید. این ابزار در واقع یک شوینده و یا استریل کننده است. همانطور که میدانید در علم پزشکی و نیز دندانپزشکی. برخی از ابزاری که استفاده میشود امکان دارد به بیماری آلوده شود. میکروب و یا قارچ و یا حتی ویروسی را گرفته و با خود حمل کند. در صورتی که این ابزار به قسمت هایی از بدن مراجعه کننده برخورد کند. که آن قسمت قابلیت این را داشته باشد که بیماری بتواند از آن طریق به بدن وارد شود. شما میتوانید از شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی دیدن فرمایید.

میتواند برای مراجعه کننده تبعات بدی را در پی داشته باشد. برای جلوگیری از رخدادن چنین اتفاقی واضح است که بایستی لوازم و تجهیزات. استریل و ضد عفونی شوند. خب سوالی که هست این است که چطور؟ در پاسخ بایستی گفت که مهم نیست چگونه و چطور. تنها مهم است که این کار به نحو احسن انجام شود. در صورتی که این کار را به درستی انجام ندهید میتوانید باعث بروز مشکل شوید. به علاوه درست انجام دادن این کار میتواند وقت گیر باشد. به همین منظور یک ابزاری تحت عنوان اتوکلاو دندانپزشکی تولید و عرضه شده است. در خصوص چگونگی کار این ابزار در ادامه به شما اطلاعاتی را خواهیم داد. در کل این ابزار وسیله ای است که برای ضد عفونی و استریل کردن دیگر تجهیزات دندان 724 کاربرد دارد. پس در ادامه با ما همراه باشین.

  10 نکته درباره رادیو گرافی فریکس | رادیو گرافی فریکس

تجهیزات دندانپزشکی

اتوکلاو دندانپزشکی دندان 72

شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی

طرز کار این تجهیزات دندانپزشکی به چه شکلی است؟

در این قسمت تصمیم داریم در خصوص روش کار اتوکلاو دندانپزشکی با شما صحبت کنیم. در قسمت قبلی ما گفتیم که این ابزار برای ضد عفونی و نیز استریل کردن به کار میرود. در این قسمت نیز ما قصد داریم در این باره با شما صحبت کنیم. روش کار این ابزار به این شکل است که با استفاده از بخار آب لوازم را ضد عفونی میکند. این دستگاه dandan724 دمای داخل دستگاه را بالا میبرد. سپس آب و ضد عفونی کننده های مایعی که در دستگاه قرار گرفته شده است شروع به بخار شدن میکند. سپس بخار حاصل همه جای دستگاه را فرا میگیرد. در نتیجه ی این پروسه تمامی قسمت های ابزاری که در اتوکلاو قرار گرفته اند. ضد عفونی و آنتی باکتریال میشوند. در واقع همه ی آلودگی های موجود در آنها از بین میروند. شما عزیزان با دیدن شکل 2 اتوکلاو دندانپزشکی میتوانید بهتر بشناسید.

این ابزار با این کار دو کار بسیار مهم را برای دندانپزشک انجام میدهد. یکی از این کار ها این است که باعث میشود که سرعت کار بالاتر برود. پس در نتیجه دندانپزشک ها قادر هستند که در زمان بسیار کوتاه تری اقدامات مربوط به ضد عفونی کردن را کاهش دهند. این کار به میزان بسیار زیادی میتواند به دندانپزشک کند تا بتواند در کمترین زمان ممکن. اقدامات مربوط به ضد عفونی کردن را انجام دهد. کمک بسیار مهم و شایان دیگری که به دندانپزشک ارائه میکند. این است که اقدام مربوط به ضد عفونی کردن را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام میدهد. پس سعی کنید به این دو نکته دقت کافی را داشته باشید. همچنین دقت کنید که شما میتوانید برای خرید این محصول از dandan724 انجام دهید.

اتوکلاو دندانپزشکی

اتوکلاو دندانپزشکی دندان 72

شکل 2 اتوکلاو دندانپزشکی

نکات مهم هنگام کار با اتوکلاو در ذیل است؟

در این قسمت ما میخواهیم نکاتی را به شما بگوییم که بایستی در هنگام کار با اتوکلاو بهتر است رعایت کنید. این نکات را در این قسمت مشاهده کرده و مطالعه ننمائید.

  • در این دستگاه بسیار مهم است که میزان آب به اندازه ی کافی باشد. نه بیشتر و نه کمتر
  • همواره به یاد داشته باشین تا زمانی که ابزاری که در اتوکلاو دندانپزشکی قرار دارند. کاملا خشک نشده اند. آنها را از دستگاه خارج نکنید.
  • بعد از اینکه دستگاه اعمالی را که بایستی انجام دهد را انجام داد. ابتدا دستگاه را خاموش نمائید. سپس ابزاری را که در دستگاه هستند از این تجهیزات دندانپزشکی خارج کنید.

از این که ما را در این مقاله ی دندان 724 همراهی کردید سپاسگزاریم. منتظر مقاله های جدید تر ما باشید. با تشکر از همراهی شما.