فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | 06 از انواع دستگاه های تجهیزات دندان پزشکی

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | 06 از انواع دستگاه های تجهیزات دندان پزشکی

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

عنوان6مورد از انواع دستگاه های تجهیزات دندان پزشکی
نویسندهامیرحسین علیزاده
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات890
مدت زمان مطالعه9 دقیقه

فهرست مطالب

ویژگی های یک صندلی های دندانپزشکی چیست؟

آینه دهان چه کاربردی در دندان پزشکی دارد

مته دندانپزشکی چیست و چه کاربردی در دندانپزشکی دارد؟

انبرک دندانپزشکی چیست و چه کاربردی در دندان پزشکی دارد

دستگاه مکنده بزاق یا تجهیزات ساکشن

رادیوگرافی دیجیتال چیست و انواع مختلف آن را چیست

 

فهرست تصاویر

شکل 1:فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندان پزشکی

شکل 2:تجهیزات دندان پزشکی

 

تجهیزات دندانپزشکی مسلما برای هر فردی میتواند ترسناک باشد زیرا دارای صدا ها و شکل های ترسناکی هستند که این موضوع  میتواند باعث ترس بسیاری از بیماران  در این حوزه باشد ولی میتوان با روش های این کار را بهبود بخشید. دانستن این موضوع که وسایل مورد استفاده در دندان پزشکی چه کار بردی دارند میتواند از اظطراب شما بکاهد.با ما همراه باشید.

دانستن جدیدترین ابزار موجود که می تواند به ما در تأمین نیازهای درمانی بیمار کمک کند ، مهم است. با استفاده از آخرین تجهیزات و فناوری های دندانپزشکی می توانید خدمات ما را بهبود بخشیده و نتایج بهتری کسب کنید.

اینها تجهیزات اولیه دندانپزشکی هستند ، فارغ از تخصصشان ، هر پزشک به آنها نیاز دارد.  شما میتوانید برای دیدن محصولات بیشتر به فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی dandan724 مراجعه کنید.

ویژگی های یک صندلی فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی چیست؟

صندلی دندانپزشکی جزئی از تجهیزات دندانپزشکی است که باعث راحتی دندانپزشک و بیمار در طی مراحل درمانی می شود. صندلی دندانپزشکی مجهز به فناوری های روز ، بهره وری ما را افزایش می دهد و اعتماد به نفس را در بیماران ایجاد می کند.

صندلی دندانپزشکی باید دارای موارد زیر باشد:

یک صفحه کنترل به راحتی در دسترس برای تنظیم موقعیت صندلی

موقعیت های صندلی قابل برنامه ریزی

پشتی با بالشتک نرم

سیستمی قدرتمند برای آسان حرکت و بالا و پایین

کنترل پا

صندلی دندانپزشکی سازگار با کلیه امکانات به راحتی می تواند بهترین سرمایه گذاری برای هرگونه تنظیم دندان باشد.
شما باید پاک کننده توصیه برای ضد عفونی در صندلی دندان پزشکی استفاده کنید.  مطالب بیشتر را در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی مطالعه کنید.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | دندان 724

شکل 1:فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

آینه دهان چه کاربردی در دندان پزشکی دارد

اینه جز پرکاربرد ترین وسیله در تجهیزات دندانپزشکی است که این وسیله  جز بی استرس ترین وسیله است که در دندانپزشکی است. که با ان میتوان تمام دهان را مشاهده کرد و معمولا مشکلات دهان را راحت تر میتوان رفع کرد  با این نوع اینه ها میتوان در اینکه پوسیدگی دهان و دندان را متوجه شد و از بین برد و استفاده دیگری که میتوان از این اینه کرد این است که زبان شما را جا به جا کرد تا به بهتر بتوان دهان شما را مورد بررسی قرار داد. شما میتوانید برای تهیه این نوع اینه به فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی دندان 724 مراجه کرد

  تجهیزات دندانپزشکی | دندان 724 | فلپ ترمیم دندانی!

 

مته دندانپزشکی فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی چیست و چه کاربردی در دندانپزشکی دارد؟

مته دندان پزشکی جزئی از تجهیزات دندانپزشکی  است و صدا و ارتعاشات ناشی از مته روی دندان شما ممکن است احساس غیرمعمولی ایجاد کند اما جای نگرانی نیست. از دریل برای از بین بردن هرگونه پوسیدگی متصل به دندان قبل از پر کردن حفره استفاده می شود ، اگرچه گاهی اوقات این کار فقط برای جلا دادن و صاف کردن دندان پس از اتمام کار انجام می شود. برای خیرد انواع وسایل دندانپزشکی به فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی مراجعه فرمایید.

 

انبرک دندانپزشکی چیست و چه کاربردی در دندان پزشکی دارد

انواع مختلفی از انبرک دندانپزشکی وجود دارد. اگرچه ممکن است ترسناک به نظر برسند ، اما برای کشف دهان و اطمینان از اینکه همه چیز مرتب است استفاده می شود. از پروب داس برای تعیین محل حفره ها و سایر مشکلات دهانی استفاده می شود ، در حالی که از پروب پریودنتال برای اندازه گیری جیب های پریودنتال و شناسایی هرگونه مشکل مانند فرو رفتن دندان لثه استفاده می شود. برای خرید انواع تجهیزات دندانپزشکی به دندان 724 مراجعه کنید. و برای مطالعه مطالب بیشتر در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکیdandan724  مراجعه کنید.

 

دستگاه مکنده بزاق یا تجهیزات ساکشن

برعکس تمامی تجهیزات دندانپزشکی که برای ما را ازرده خاطر میکند این دستگاه مشکلی یا دردی برای ما ایجاد نمیکند. در طی بسیاری از اقدامات بزاق و باقی مانده در دهان جمع می شود که می تواند کار را برای دندانپزشک شما دشوار کند. از شلنگ های کوچک برای از بین بردن هرگونه انسداد در دهان استفاده می شود. برای خرید انواع وسیله های دندان پزشکی به فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی مراجعه فرمایید. با dandan724   همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | دندان724

شکل 2:تجهیزات دندانپزشکی

رادیوگرافی دیجیتال چیست و انواع مختلف آن را چیست

در عمل دندانپزشکی ما ، طرح تشخیص و درمان عمدتا به تصاویر رادیوگرافی بستگی دارد. رادیوگرافی دیجیتال به دندانپزشک اجازه می دهد تصاویر با وضوح بالا را فوراً روی صفحه رایانه مشاهده کند. همچنین به ما امکان می دهد تا بیمار را به موقع تجزیه و تحلیل کنیم و تصاویر را با همکاران خود به اشتراک بگذاریم. این آخرین فناوری مزایای بیشتری را به سیستم تصویربرداری دندان با دقت بالا ارائه می دهد.

در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی مطالب بیشتر در مورد محصولات را میتوانید پیدا کنید.

انواع مختلف رادیوگرافی دیجیتال دندانپزشکی:

  • حسگر اشعه ایکس داخل دهان. اینها رادیوگرافی سریع داخل دهانی با اشعه کمتر و کیفیت بهتر است.
  • اشعه ایکس پانوراما. تصویر کامل قوس بیمار تخصصی.
  • نرم افزار تصویربرداری دیجیتال : تصاویر پیشرفته دندانپزشکی به ما در برنامه ریزی دیجیتالی درمان کمک می کند و می تواند برای آموزش بیمار مورد استفاده قرار گیرد.
  • توموگرافی کامپیوتری پرتوی مخروطی (CBCT) – :  این تصاویر سه بعدی را نشان می دهد ، می تواند برای تومورهای دندانی ، شکستگی ها و مشکلات مربوط به استخوان صورت استفاده شود. این روش کمک می کند تا از بروز هرگونه عارضه در حین جراحی جلوگیری شود. در فروشگاه اینترنتی دندان 724 انواع تجهیزات دندانپزشکی را مشاهده کنید.