فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی، انواع تجهیزات دندانپزشکی را معرفی می نماید @ #
فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی تجهیزات دندانپزشکی دندان 724

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی، انواع تجهیزات دندانپزشکی را معرفی می نماید @ #

فهرست مطالب:

توضیح کلی و جامع درباره انواع تجهیزات دندانپزشکی  # $

معرفی ابزار ساکشن جهت خالی کردن مواد اضافی درون دهان  # @

معرفی انواع بخش های دستگاه ساکشن از دید فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی  @

معرفی آینه دندانپزشکی؛برای دیدن دندان ها به راحتی برای دندانپزشک

معرفی انبرک دندانپزشکی وسیله ای باری یافتن پوسیدگی دندان  @ $

اسکیلربرای تمیز کردن جرم و تیرگی دندان  به کار برده می شود # $

معرفی ابزار سرنگ دندان یکی از تجهیزات دندانپزشکی  @  #

برای مراقبت از دندان از قالب های دندانپزشکی استفاده می شود @ #

معرفی تابوره یا صندلی چرخان دندانپزشکی  # $

 

فهرست شکل:

شکل 1:فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

شکل 2: تجهیزات دندانپزشکی

 

کلمه کلیدی معرفی انواع تجهیزات و لوازم دندانپزشکی
دپارتمان اوج شید
نویسندهسارا پورکرمعلی
تعداد کلمات1100
زمان مطالعه11 دقیقه

 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی معرفی کننده انواع ابزار و لوازم دندانپزشکی در سراسزر کشور می باشد. یکی از شغل های خیلی مهم و با دقت دندانپزشکی می باشد. این حرفه دارای تجهیزات و لوازم خیلی کارآمد و حساس می باشد. دیزاین و ساخت این تجهیزات مجموعه ی زیادی از مهندسی پزشکی را شامل میشود. برای آشنایی با انواع تجهیزات دندانپزشکی به خواندن مطالب ادامه دهید. تا با اطلاعات بیشتر آشناشوید. مطالب درج شده دراین مقاله برای زیاد شدن اطلاعات بیماران و نیز دندانپزشکان ودندانسازان بسیار مفید می باشد.

سایت دندان 724 یکی از برترین سایت هادر زمینه توضیح محصولات دندانپزشکی و فروشگاه های دندانپزشکی می باشد.

توضیح کلی و جامع درباره انواع تجهیزات دندانپزشکی  # $

به احتمال قوی، تا به حال به مطب دندانپزشک رفته اید. و صدای مته و ابزار ساکشن به گوشتان رسیده است. پنس ها و آینه و آبچوراتور؛ فقط قسمتی از ابزار دندانپزشکی است. که در این قسمت آن ها را شرح می دهیم.

معرفی ابزار ساکشن جهت خالی کردن مواد اضافی درون دهان  # @

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی عنوان می دارد که، یکی از ابزارهای که رایج ترهست. و کارایی بیشتری در مقایسه با بقیه ابزار دندانپزشکی دارد، ساکشن نام دارد. در واقع روش کار این وسیله مانند جاروبرقی می باشد. و آب و مایع ها ی درون دهان مراجع را در هنگام ویزیت و سرویس دهی دندانپزشکی بیرون می دهد. این ابزار توانایی مکش گوناگونی دارد. به عنوان نمونه: در عمل های جراحی مرتبط با لثه و یا جراحی دندان عقل به طور معمولی از ساکشن های قدرتمند برای خالی کردن کامل خون از دهان مریض به کار برده می شود. همانطور که در شکل 1: فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی می بینید.

تجهیزات دندانپزشکی فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی دندان 724

شکل 1:فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

 

معرفی انواع بخش های دستگاه ساکشن از دید فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی  @

دستگاه ساکشن از بخش های گوناگونی  متشکل شده است. این بخش ها که در اقسام گوناگون ساکشن مشترک هستند. از جمله:

  • دارای موتور الکتریکی می باشد.
  • دارا یتولید کننده فشار منفی می باشد.
  • پمپ خلا دارد
  • دارای لوله ی خلا می باشد.
  • دارای فیلتر های تصفیه می باشد.
  • دارای مانومتر می باشد.
  • مخزن جمع آوری مایع ها دارد.

dandan724 سایت مناسب برای دندانپزشکان و دندانسازها و حتی بیماران می باشد .چون اطلاعات مفید در زمینه ابزار دندانپزشکی و تعرفه ها ارائه می دهد.

بخشی که مقدار مکش موجود شده را نمایش می دهد، مانومتر گویند. در بدنه دستگاه ساکشن 1 لوله ی نایلونی منعطف موجود است. که به آن کاتتر گویند. این لوله با بوجود آوردن خلاء، مایع ها را ازبدن بیرون می نماید. و به 1 ظرف به اسم مخزن جمع آوری مایع ها منتقل می کند. تا بعد از تمام شدن کارساکشن، ظرف تخلیه گردد. از دیگر تجهیزات دندانپزشکی می توان به آینه اشاره نمود.

  رادیوگرافی دندان کودکان

معرفی آینه دندانپزشکی؛برای دیدن دندان ها به راحتی برای دندانپزشک

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی بان می دارد که: یکی از با اهمیت ترین ابزار های کاربردی در دندانپزشکی، آینه دندانپزشکی ساده می باشد. آینه دندانپزشکی 2 استفاده دارد: کاربرد اساسی آن وارسی درون دهان و دندان ها و دیدن بخش های عقبی دندان ها که به آسانی نمی وان دید، است. و کاربرد دوم آن، حرکت دادن زبان در زمان ویزیت دنداتن هاست. و دندانپزشک با این ابزار زبان بیمار را در سمت های گوناگون مورد احتیاج حرکت می دهد. در حالی که به دست و انگشت بای جابه جایی نیاز نیست. به طور معول آینه ها 2 گروه هستند.

  • آینه مقعر : برای بزرگتر نشان دادن محیط قابل بررسی
  • آینه ساده : برای دیدن 1 تصویر آشکار و با دقت

معرفی انبرک دندانپزشکی وسیله ای باری یافتن پوسیدگی دندان  @ $

dandan724 عنوان می دارد که برا یاطلاع از قینت های وسایل دندانپزشکی به سایتش مراجعه کنید. برای پیدا کردن خرابی دندان و بیماری های لثه از انبر دندانپزشکی استفاده می گردد. انبرک ها به طور معمول 1 دسته بلند دارند که سری های برنده در اقسام با ضخامت و انعطاف پذیر دارند. و دنتیس با استفاده از آن به وارسی بخش های پوسیده و تراش دادن جرم دندان می پردازد. اسکیلر نیز یکی از تجهیزات دندانپزشکی دیگر می باشد. که در زیر به شرح آن می پردازیم.

اسکیلربرای تمیز کردن جرم و تیرگی دندان  به کار برده می شود # $

دندان 724 سایتی توانمند در ارائه تجهیزات و لوازم دندانسازی می باشد. برای تمیز کردن جرم و پلاک ها وتیرگی ها در سطح زیادوسیله ایی به نام اسکیلر، به کار برده می شود. خیلی از مراجعان به جرمگیری نیاز دارند. دندانپزشک با استفاده ازر این وسیله جرم و تیرگی ماننده بردندان هارا به درستی تمیز می نماید. با ورود به فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی به انواع فروشگا ه های دندانپزشکی دسترسی پیدا می کنید.

 

معرفی ابزار سرنگ دندان یکی از تجهیزات دندانپزشکی  @  #

با سرنگ تزریق، داروی بی حسی را به دندان تزریق می کنند. به طور معمول ان شکل سرنگ ها از سرنگ های عادی بلندتر می باشد. تا عمل تزریق درست و به محل مشخص دندانپزشک، با دقتی بالا انجام شود. شکل دیگه ای ازسرنگ ها هم موجود است که؛سرنگ های آب و هوا می باشند. از این سرنگ ها به طور معمول در هنگام عملیات دندانپزشکی به کار برده می شود. سرنگ ویژه پاشیدن آب، فضای دهان را از بقیه مواد اضافی دندان پاک می کند. و بعد با سرنگ هوا فضای دندان را خشک می کنند. و برای جراحی آماده می گردد. همانگونه که در شکل 2: تجهیزات دندانپزشکی می بینید.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی ب فروشگاه اینترنتی تجهعیزات دندانپزشکی تجهیزات دندانپزشکی دندان 7243

شکل 2: تجهیزات دندانپزشکی

 

برای مراقبت از دندان از قالب های دندانپزشکی استفاده می شود @ #

زمانی احتیاج است که، از روکش ها یا محافظ ها بهره برد. برای این عمل دندانپزشک اول فرم دهان و دندان ی بیمار را قالب می گیرند. این قالب ها مانند فریم هایی هستند که با 1 مایه نرم پوشیده شده و بعد در دهان گذاشته می شود. و به بیمار گفته می شود که؛ تا دهان خویش را برای دقیقه هایی بسته نگه دارد. به این صورت قالب دندانی بیمار حاضر می شود. فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی انواع ابزار عمومی و استریل و رادیو گرافی دندانپزشکی را معرفی می نماید.

تجهیزات دندانپزشکی شامل موارد گوناگونی می باشند. مانند آبچوراتور یا تابوره یا آنگل، که همه ی این وسایل برای راحتی دندانپزشک لازم است.

معرفی تابوره یا صندلی چرخان دندانپزشکی  # $

دندان 724(dandan724) بسیار برای دندانپزشکان و دندانسازان مفید می باشد.این ابزار در اصل 1 صندلی گرداننده می باشد. که پشتی ندارد. و دندانپزشک به راحتی م یتواند ارتفاع دآن را کم و زیاد کند. به این صورت دنتیس زمان عملیات دندانپزشکی خیلی آسوده کار می کند.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی از انواع محصولات دندانپزشکی اطلاع پیدامنید .ارسال و تحویل سفارشات سریع و سفارشی می باشد.

دستگاه ساکشن از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

دارای موتور اکتریکی و مولد فشار منفی و پمپ خلا و مانومتر است.

چند نوع آینه دندانپزشکی داریم؟

دو نوع آینه دندانپزشکی داریم. آینه مقعر و آینه معمولی .

برای جرمگیری و رفع تیرگی دندان از چه ابزاری استفاده می شود؟

از اسکیلر برای تمیز کردن جرم و تیرگی دندان استفاده می شود.