معرفی کلی و جامع تجهیزات دندانپزشکی دست دوم
تجهیزات دندانپزشکی دست دوم دندان 724

معرفی کلی و جامع تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

فهرست مطالب:

اپکس لوکیتوروسیله خیلی مفید در اندودنتیک @

روش عملکرد اپکس لوکیتوریا  Apex finderچگونه می باشد ؟

طول کانال یا working length را شرح دهید ؟

معرفی  وتشریح کلی اقسام اپکس لوکیتورها بای متقاضیان عزیز

معرفی و تشریح  نسل نخست اپکس لوکیتور #

معرفی و تشریح  کلی دومین نسل اپکس لوکیتور #

معرفی و تشریح  کلی سومین نسل اپکس لوکیتور @

معرفی مزیت های کاربرد از اپکس لوکیتور از دید تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

 

فهرست شکل:

شکل 1:تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

شکل 2:اپکس لوکیتور

 

کلمه کلیدیمعرفی اپکس لوکیتور
دپارتماناوج شید
نویسندهسارا پورکرمعلی
تعداد کلمات894
زمان مطالعه8 دقیقه

 

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم برای تهیه اپکس لوکیتور ها شمارا راهنمایی می نمایید. اپکس لوکیتور ها در بهبود ریشه، اصلا ابزار اضافی وتزیینی حساب نمی شود. به خاطر دقت زیاد این دستگاه، کاربرد آن برای دندانپزشکان و کار عصب کشی بسیار ضروریست. این دستگاه، قادرند. ، بهبود دندان را تا میزان زیادی افزایش دهند. واز اضطراب عصب کشی کم کنند.

اپکس لوکیتوروسیله خیلی مفید در اندودنتیک @

با مراجعه به صفحه تجهیزات دندانپزشکی دست دوم متوجه می شوید که، مقدار بهبودی برتر در درمان ریشه با توجه به اساس بهبود در اندودنتیک به شکل شگفت انگیزی بالا می رود. در این بین مشخص کردن طول کانال ریشه خیلی مهم است. به خصوص در تاثیر بهبود اندو. پاک کردن و دادن شکل مطلوب و انباشته کردن تمام کانال تنها با اطلاع از طول کانال به طور مطلوب صورت می گیرد. چنانچه طول کانال تعیین شود. از خسارت به نسج های پریاپیکال و مجموعه یکسان پهن جلوگیری می گردد.

اپکس لوکیتور ها بالاتر از پنجاه سال می باشد. که جهت مشخص کردن مکان فایل در کانال به کار می رود. با اهمیت ترین مزایای آن ها در مقایسه به رزادیوگرافی، مشخص کردن طول کانال ریشه تا آخر اپیکال فورامن میباشد. اما   Apex finderو رادیوگرافی به شکلی کامل کننده یهم هستند. و به خاطر اینکه هر دو درصدی از ایراد دارند. جهت مطمئن ترین جواب بایست مکمل یکدیگر باشند. اپکس لوکیتور آماری از جمله ساختار دندان و فک مراجع را به دندانپزشک نمی دهد. و به رادیوگرافی به طور حتم احتیاج هست. اما به طور حتم تعداد احتیاج به آن کم خواهد شد. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم در خدمت دندانپزشکان عزیز می باشد. سایت dandan724 درخدمت دندانپزشکان می باشد.

در سایت دندان 724 تجهیزات دندانپزشکی و محصولات را به دندانپزشکان معرفی می نماید.

روش عملکرد اپکس لوکیتوریا  Apex finderچگونه می باشد ؟

ما توانایی دیدن ریشه دندان را نداریم . بدین جهت برای بدست آوردن طول کانال ریشه احتیاج به اندازه گرفتن با دقت دارد.

طول کانال یا working length را شرح دهید ؟

میزان دوربودن از 1 نقطه اصلی کرونال تا نقطه ای که درآن بایست حاضر کردن کانال تمام شود . و آبچوریشن پایان بگیرد. را طول کانال بیان می کنند. سایت dandan724  در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی ست.

اپکس لوکیتور از 1 مدار برقی جهت مشخص کردن مکان اپیکال فورامن بهره می برد. که جسم قسمتی از آن است. 1 جانب دستگاه با گیره به لب مریض و جانب دیگه آن به فایل وصل می گردد. زمانی که فایل در کانال ریشه در سمت اپیکال می رود. و دربرخورد با نسج پریودنتال قرار می گیرد. مدار برقی کامل می شود. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم در سایت دندان همه فروشگاه های دندان را معرفی می نماید.

  نکات مهم در خرید اتوکلاو

اپکس لوکیتور به روز توجه زیادتر از 90 درصد دارند. ولی موانع هایی مثل احتیاج به کم کردن مواد درون مجرا و حات مجرا دارند.  ونیز کاربرد از اپکس لوکیتور نتیجه های در خور توجه در دندان های کودکان با آپکس ندارد. همانگونه که در شکل 1: تجهیزات دندانپزشکی دست دوم میبینید.

اپکس لوکیتور dandan724

شکل 1:تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

به کاربردن این دستگاه تقریبا راحت است. با آن که به یادگیری احتیاج می باشد. به این خاطر توصیه می گردد که، به سایت دندان 724 مراجعه فرمایید.

معرفی  وتشریح کلی اقسام اپکس لوکیتورها بای متقاضیان عزیز

اپکس لوکیتور ها دارای چندین نسل می باشند. نسل اول یا 1GEALs . نسل دوم یا 2GEALs . نسل سوم یا 3GEALs. در ادامه با به تشریح موارد بالا می پردازیم.

معرفی و تشریح  نسل نخست اپکس لوکیتور #

اپکس یاب های نسل نخست یا 1GEALs، بر اساس محکم بودن عمل می کنند. و به اپکس های مقاومتی مشهورند. و مقدار ایستادگی در مقابل جریان مستقیم را حساب می کنند. وقتی که سر فایل به اپکس در کانال بخورد. میزان ایستادگی برابر 6:5 کیلو اهم می باشد. و جریان چهل میکروآمپر می گردد. ایراد زیاد وسیله های  نسل اول این است که، بیشتر به خاطر جریان زیاد مریض درد حس می کند. با بودن الکترولیتها، نمناکی زیاد، نسج های پالپ و خون موجب جواب دهی غلط در خروجی می گردد. حالا زیادتر دستگاه های نسل اول در دتدانپزشکی به کار نمی رود.

معرفی و تشریح  کلی دومین نسل اپکس لوکیتور #

دومین نسل اپکس لوکیتور این شکل اپکس یاب ها یا 2GEALs به اپکس های میدانی معروفند. ایراد کلی اپکس لوکیتور دومین نسل این است که، کانال ریشه بایست بری از رسانا باشد. تا جواب درست بدست بیاید. بودن بافت و ماده های رسانا در کانال، ورودی های التریکی را عوض می کند. و باعث اندازه گرفتن غلط می گردد. به طور معمول کمی کوتاه تر از میزان صحیح.  سایت dandan724 سایتی در مورد محصولات دندانپزشکی و توضیح بیماری دهان ودندان می باشد.

معرفی و تشریح  کلی سومین نسل اپکس لوکیتور @

سومین نسل اپکس لوکیتور یا 3GEALs.  مشابه است با 2GEALs . بااین فرق که از سیگنال های گوناگون جهت مشخص کردن طول کانال بهره می برند. این یونیت ها دارای cpu  قوی هستند. و توانا به حساب کردن الگوریتم برای بدست آوردن حاصل و جواب خیلی درست هستند. همانگونه که در شکل 2: اپکس لوکیتور می بینید.

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم ا dandan724

شکل 2:اپکس لوکیتور

برای مطالعه و خرید بهتر تجهیزات دندانپزشکی دست دوم به سایت ما مراجعه کنید.

معرفی مزیت های کاربرد از اپکس لوکیتور از دید تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

  • یکی از مزیت ها توانای ی حمل آن است
  • محافظت از بیمار اشعه های رادیوگرافی
  • در رنج هشتاد الی نود و هفت درصد دارای دقت زاد است.
  • این دستگاه سبک و دارای کاربرد راحت می باشد.
  • استفاده بهینه در تایم کاری

جهت  گرفتن مشاوره رایگان و تهیه اینترنتی اپکس  لوکیتور از سایت دندان 724 دیدن فرمایید.

طول کانال یا working length را شرح دهید ؟

میزان دوربودن از 1 نقطه اصلی کرونال تا نقطه ای که درآن بایست حاضر کردن کانال تمام شود . و آبچوریشن پایان بگیرد. را طول کانال بیان می کنند.

اپکس لوکیتور ها دارای چندین نسل می باشند ؟

نسل اول یا 1GEALs . نسل دوم یا 2GEALs . نسل سوم یا 3GEALs

مزیت اپکس لوکیتور برای دندانپزشکان چیست ؟

به خاطر دقت زیاد این دستگاه، کاربرد آن برای دندانپزشکان و کار عصب کشی بسیار ضروریست.