اتوکلاو 24 لیتری یوروندا | 4 اقدام زمان خرید این محصول
اتوکلاو 24 لیتری یوروندا دندان724

اتوکلاو 24 لیتری یوروندا | 4 اقدام زمان خرید این محصول

4 اقدام در حین خرید اتوکلاو 24 لیتری یوروندا | تجهیزات دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی | اتوکلاو چیست؟

تجهیزات دندانپزشکی | ویژگی های دستگاه اتوکلاو

1) اتوکلاو 24 لیتری یوروندا | سادگی در عین کارایی

2) سیکل های سریع

3) تجهیزات دندانپزشکی | تخلیه هوا از سامانه

4) اتوکلاو 24 لیتری یوروندا | سرعت و دما و شویندگی متفاوت

مشخصات سیستم

شکل 1 اتوکلاو 24 لیتری یوروندا

شکل 2 تجهیزات دندانپزشکی

 

4 اقدام در حین خرید اتوکلاو 24 لیتری یوروندا

یونیت دندانپزشکی | اتوکلاو چیست؟

مقصد ما از این مقاله با استفاده از اتوکلاو 24 لیتری یوروندا است. کاری که این ابزار انجام میده اینه که میکروب های ابزار و لوازم را از بین میبره و باعث پاکسازی اون ها و استرالیزاسیون اونا میشه.

برای مثال میشه گفت برخی از این آلودگی ها رو میشه به عنوان لجن ها و کثافات یاد کرد. برای اینکه این اقدامات به شکل کاملا اصولی انجام شده و باید بشه. این اصول را با عنوان en31209 مینامند. تولید کنندگان و ابداع کننده های آن یکسری قوانین در بهره برداری و استفاده از دستگاه تعریف کرده اند. شما هنگامی که میخواهید از سیستم بهره برداری کنید باید این قوانین را رعایت نمائید.

همه ی گونه های اتوکلاو 24 لیتری یوروندا به شکلی ساخته شدن که بیشترین کارایی را دارن. همچنین توزیع اونا توسط دندان 724 به گونه ایه که همه ی کاربران بتونند به سادگی با اون کار کنند. کمپانی دندان 724 برای جلوگیری از سرقت و یا مفقود شدن این دستگاه را از شرکت های خارجی با قابلیت وجود جی پی اس خریداری مینماید. این تکنولوژی کمک میکند که در سریعترین زمان لوکیشن ابزار یافت شده و بتونید اون رو پیدا کنید.

خب در قسمت های دیگر میخواهیم به شما بگوییم که اتوکلاو 24 لیتری یوروندا میتواند به شما چه کمک هایی کند. که بتوانید آلودگی ها و جرم های روی ابزار و وسایل را خیلی ساده و راحت از بین ببرید. پس در ادامه با ما همراه باشین. ما به شما ویژگی ها و طرز کار دستگاه رو خواهیم گفت تا شما بیشتر مطلع باشید. بیشتر بدونید، بهتر برگزینید.

شما میتوانید در شکل 1 اتوکلاو 24 لیتری یوروندا و نیز در شکل 2 تجهیزات دندانپزشکیتصاویری از محصولات دندان 724 را مشاهده نمائید.

اتوکلاو 24 لیتری یوروندا

اتوکلاو 24 لیتری یوروندا دندان724

شکل 1 اتوکلاو 24 لیتری یوروندا

تجهیزات دندانپزشکی | ویژگی های دستگاه اتوکلاو

از جمله ویژگی ها و خواص ابزار میشود به مواردی که در ذیل میخوایم که بگیم متذکر شد. پس در ادامه همراه من باشین.

1) اتوکلاو 24 لیتری یوروندا | سادگی در عین کارایی

اگه این ابزار رو از نزدیک مشاهده کرده باشید، شاید به این فکر کرده باشید که دستگاه ساده ای است و بنظر ناکارآمد میاید. اما مراقب باشید که از این سادگی برداشت این رو نکنید که دستگاه ناکارآمد میباشد.

باید یادآوری کنم که دندان 724 تلاش خود را کرده است که این تکنولوژی را از کمپانی هایی خرید کند که به شکل ساده طراحی کرده باشند. پس شما میتونید با استفاده از  ساختار ساده و راحت اون بسیار کار کرده و اقدامات سختی را انجام دهید.

  رادیوگرافی دیجیتال دندان پزشکی + 5 نکته برای اجرا در مطب شما 

2) سیکل های سریع

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فردی که تو این سیستم وجود داره اینه که سریعه. موتور های شوینده و همینطور میشه گفت سانتریفیوژ های اون خیلی خیلی تند هستن. در حالت طبیعی میتونن در عرض 4.3 ثانیه یک وسیله رو که در 98% آلودگی غرق شده رو کاملا پاک کنه.

این سرعت فوق العاده است که این دستگاه رو نه تنها تو دندانپزشکی بلکه تو بیمارستان ها هم عالی کرده. پس شما میتونید با تهیه ی این وسیله از دندان 724  به راحتی وسایلتون رو استریل کنید.

اتوکلاو 24 لیتری یوروندا

3) تجهیزات دندانپزشکی | تخلیه هوا از سامانه

یکی از اقدامات بینظیری که این ابزار انجام میده اینه که با تکنولوژِی ای که داره. میاد و هوای داخل سیکل ها و سانتریفیوژ ها رو به بیرون هدایت میکنه. این اقدام باعث میشه که سیستم و سامانه به شکل بهتری کار کنه. به علاوه این امکان رو به شما میده. که در کمترین زمان ممکن وسایل شما رو تمیز و عاری از آلودگی و کثافت تحویل بده.

همچنین میشه متذکر شد که این وسیله کمک میکنه که شما در تایم بیشتری بتونید از ابزار بهره برداری نمائید. در حالت کلی میشه گفت که این اقدام باعث میشه عمر ابزار بیشتر از پیش شده و به ماکس برسد.

تجهیزات دندانپزشکی

اتوکلاو 24 لیتری یوروندا دندان724

شکل 2 تجهیزات دندانپزشکی

1) اتوکلاو 24 لیتری یوروندا | سرعت و دما و شویندگی متفاوت

یکی دیگر از ویژگی هایی که این ابزار به شما میدهد اینه که به شما این امکان رو میده. که شما بتونید از این ابزار برای تنظیف وسایل مختلف استفاده کنید. دمای بالا میتونه باعث بشه که یک ابزار قابلیت بهره برداری خودش رو از دست بده. یا حتی در برخی موارد میتونه باعث بشه که ابزار قابلیت جذب آلودگی بیشتری پیدا کنه.

خب میشه گفت که این اصلا جزء اهداف استفاده از این ابزار نیست. پس کمپانی دندان 724 اومده و واردات خود رو از شرکتی انجام داده است که. با افزودن این قابلیت به شما امکان بهره برداری بیشتری رو داده. یعنی شما میتونید سایز، سرعت موتور و سانتریفیوژ و نیز دمای سامانه رو تنظیم و تغییر بدید. این باعث میشه که شما بینهایت به حالت عالی ای از این دستگاه دست یابید.

مشخصات سیستم

5 سیکل کاری که در دستگاه وجود داشته و فعالن به شرح زیر میباشند.

v   122 درجه ی سیلسیوس

v   133 درجه ی سانتیگراد

v   135 درجه ی پریون

v   132 درجه ی سریع و نیز پریون

v   134.5 درجه ی سریع

این ابزار این خاصیت رو داره که سختی و مولوکول های عامل سخت شدن آب رو بررسی میکنه. همچنین مقدار و درصد حضور اونا رو به شما میده.

در داخل این وسیله میشه یک قطعه کارت مموری قرار دهید تا به وسیله ی اون اطلاعات و داده ها رو به کامپیوتر خودتون انتقال بدید.

در ذیل شما میتونید مواردی رو در مورد دیگر محصولات دندان 724 مطالعه کنید. تنها کافیه روی اونا کلیک کنید.

اتوکلاو 24 لیتری یوروندا

اپکس لوکیتور

رادیوگرافی پایه دار کداک

فسفر پلیت دندانپزشکی کداک

یونیت دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزکشی دست دوم