تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی
تجهیزات دندانپزشکی دندان724

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

  1. اتوکلاو 24 لیتری یوروندا | موجود در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی
  2. یونیت شیک طب | گونه ای منحصر به فرد از یونیت
  3. رادیوگرافی پایه دار کداک | عکس برداری عالی از دندان

تجهیزات دندانپزشکی | برخی دیگر از محصولات ما

شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

شکل 2 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

 

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

دندان724 یکی از بزرگترین توزیع کننده های تجهیزات دندانپزشکی در استان اصفهانه. این شرکت در قالب خدمتی به مشتری هاش، محصولات دست دوم رو نیز به معرض فروش میزاره.

خب اینکار چه سودی برای مشتری ها داره؟ اگر دندانپزشکی به وسیله ای نیاز بسیاری نداشته باشد. یا مورد مناسبی باشد که به درد یک دندانپزشک بخورد، میتواند برای آن دندانپزشک مورد دست دوم خوب باشه.

در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی دندان724، انواع تجهیزات دندانپزشکی دست دوم به فروش میرسه. در نهایت شما برای اینکه از این محصول ها دیدن کنید و بخرید. باید به فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی مراجعه نمائید.

در ادامه به ذکر برخی از محصولاتی که دست دوم اونا تو دندان 724 وجود داره میپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشین.

همچنین شما میتونید در شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی  تصاویری از محصولات ما را مشاهده نمائید. در شکل 2 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی نیز تصاویری برای شما موجوده.

تجهیزات دندانپزشکی دندان724

شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

1. اتوکلاو 24 لیتری یوروندا | موجود در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

در ابتدای کار باید بگیم که اتوکلاو چیه و چیکار میکنه که جزء تجهیزات دندانپزشکی دست دوم ماست.

در حالت کلی میشه گفت که اتوکلاو محصولیه که کارش اینه که بقیه تجهیزات رو تمیز کنه. برای ملموس تر شدن کار این ابزار میشه اونو تشبیه کرد به ماشین لباسشویی.

خب این محصول دارای سانتریفیوژ هاییه که با چرخیدن، وسیله های دیگه رو تمیز میکنه. بعد از اون که اون هارو تمیز کنه، آنتی باکتریال و استریلیزه به دندانپزشک تحویل میده. نمونه ی مشابه همین دستگاه در اتاق تجهیزات اتاق عمل بیمارستان ها وجود داره. در اونجا هم دقیقا وظیفه ی این محصول همینه که دیگر وسایل رو تمیز کنه و به استفاده کننده تحویل بده.

اتوکلاو در حالت کلی و مناسب دندانپزشکی تو دو مدل توسط دندان724 عرضه میشه. یکی اتوکلاو 18 لیتری  یوروندا. و گونه ی دیگه اتوکلاو 24 لیتری یوروندا. البته مارک های دیگه ای هم از اتوکلاو رو داریم. اما سایزهایی که وجود داره اتوکلاو های 24 لیتری اند.

برای مثال اتوکلاو فراز مدل ماتیسی یکی دیگه از نمونه های اتوکلاو ماست. شما میتونید از این محصول در فروشگاه ما دیدن کنید.

محصول دیگه ای که ما توضیع میکنیم، یونیت شیک طب ه. برای مطالعه ی هرآنچه نیاز دارید در مورد این محصول بدونید. ادامه ی مطلب رو بررسی کنید.

  #4 نکته در مورد اتوکلاو چیست و چه کاربردی در صنعت پزشکی دارد؟

2. یونیت شیک طب | گونه ای منحصر به فرد از یونیت

یونیت نیز یکی از محصولاتیه که در بیشتر مواقع، خرید دست دوم اون میتونه پرسود باشه. در بین همه یونیت هایی که تو دندان724 هست، یونیت شیک طب کاربر پسندیه خیلی خوبی داره. به همین منظوره که ما اون رو تحت عنوان یکی از تجهیزات دندانپزشکی دست دوم نیز ارائه میدیم.

در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی ما این محصول رو میتونید مشاهده بنمائید. بهترین عرضه کننده ی تجهیزات دندانپزشکی رو میشه به راحتی دندان724 معرفی کرد.

در بین همه محصولاتی که ما از دست دومش داریم، یونیت شیک طب یکی از منحصر به فردترین هاست. یونیت ها در حالت کلی از قیمت بالایی برخوردار هستند. مدل های دست دومی که دندان724 در انبارش داره، قیمت خیلی کمی رو شامل میشن. در عین حال کیفیت بالایی دارن. پس از نظر اقتصادی محصول مقرون به صرفه ایه. شما با خریدش میتونید سود خوبی کنید.

این محصول رو میتونید در دسته تجهیزات دندانپزشکی دست دوم ما مشاهده و از اون خرید کنید. البته باید بگیم که تو تجهیزات دندانپزشکی نو نیز یونیت شیک طب وجود داره و شما میتونید اون رو بخرید. پس حق انتخاب کاملا با شماست.

در ادامه میتونید در رابطه با رادیوگرافی پایه دار که اون هم نیز جزء محصولات بینظیر ماست مطالعه نمائین. پس به قسمت بعد مراجعه کنین.

3. رادیوگرافی پایه دار کداک | عکس برداری عالی از دندان

رادیوگرافی پایه دار کداک گونه ای از رادیوگراف است. در بین انواع مختلف به رادیوگرافی کداک شباهت بسیار دارد. اگر در رابطه با این محصول اطلاعاتی ندارید میتوانید در ذیل پیش زمینه ای از اون رو مطالعه کنین.

رادیوگراف ها در حالت کلی وظیفه ی عکس برداری از دندان های مراجعه کننده رو دارن. تصویری که به دندانپزشک ارائه میکنند، به اون کمک میکنه که بهتر در رابطه با درون دندان ها اطلاعات داشته. باشه و بهتر بتونه وظایفش رو انجام بده.

خب در رابطه با چگونگی این تصویر برداری باید گفت که تابش هایی با قدرت کم این عمل رو انجام میدن. در نتیجه ی این تصویر برداری معضلاتی مانند Tooth abrasion، Tooth Decay، Toothpaste و… را به دندانپزشک اطلاع میدهند.

در میان تجهیزات دندانپزشکی دست دوم در انبار دندان724، رادیوگرافی پایه دار و نیز رادیوگراف کداک موجود است.

تجهیزات دندانپزشکی دندان724

شکل 2 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | برخی دیگر از محصولات ما

دندان724 محصولات متفاوتی را به شما ارائه میدهد که شما میتونید اونها را از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید. بیشتر محصولاتی که ما توزیع میکنیم، در هر دو مدل نو و دست دو موجود میباشه. برخی از محصولاتمان را در ذیل تنها نام برده ایم. پس آنها را بررسی کنید:

اپکس لوکیتور

فسفر پلیت صفحه ای

سنسور RVG

و…

در دندان724 گونه های مختلف تجهیزات دندانپزشکی دست دوم و نیز نو را عرضه میشه. این هم برای راحتی دندانپزشکان و مراجعه کننده های اون ها توسط ما رخ داده. پس با استفاده از ما خیلی راحت تر امور خودتون رو اداره و انجام بدید.

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی