تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | 4 نوع از تجهیزات دندانپزشکی
فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی دندان724

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | 4 نوع از تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | 4 نوع از تجهیزات دندانپزشکی

درباره ما | برخی از ویژگی هایی که باعث میشه دندان724 را برگزینید

&1 اپکس لوکیتور | محصولی از میان تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

&2 اتوکلاو یوروندا | محصولی برای استریلیزه کردن ابزار

یونیت دندانپزشکی | محصولی برای ارتباط بهتر میان پزشک با ابزار و نیز با مراجعه کننده

شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

شکل 2 تجهیزات دندانپزشکی

 

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | 4 نوع از تجهیزات دندانپزشکی

درباره ما | برخی از ویژگی هایی که باعث میشه دندان724 را برگزینید

کمپانی دندان724 بزرگترین عرضه کننده ی تجهیزات دندانپزشکی دست دوم است. این کمپانی که چندین سال است در زمینه ی پخش و توضیع لوازم ویژه ی دندانپزشکی در حال فعالیت میباشد.

این سازمان موفق شده است که بیش از 17 گونه از این تجهیزات. رو به صورت کامل با انواعی که دارن به بازار عرضه کند. همچنین از ویژگی های این سازمان اگه بخوایم که براتون بگیم، میشه به این موضوع اشاره نمود. که ارائه و عرضه ی محصولات به وسیله ی دندان724 بسیار سریع میباشه. یعنی شما در کمترین زمان ممکن محصولی که خرید میکنید رو میگیرید.

این هم به دلیل اینه که این کمپانی همه ی محصول هایی که میفروشه رو تو انبار هاش ذخیره داره. این در صورتیست که دیگر رقبای ما بعد از سفارش شما تازه آنرا تهیه میکنن. این خود یک برتری بسیار خوب برای ما نسبت به رقبای ماست تا شما مارا برگزینید.

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم را از دندان724 مهیا نمائید.

یا از خدمات دیگه ای که این سازمان به شما میده میشه به گارانتی و خدمات های پس از فروش با تایم های بالاش اشاره نمود. همچنین شما میتونید با مراجعه به سایت ما تخفیف هایی که برای محصولات قرار داده ایم را ببینیند. این موضوع شاید باعث بشه که ما سود کمتری ببریم. اما باعث رفاه مشتری شده و این برای ما بسیار ارزشمنده.

از ویژگی های دیگه ای که دندان724 داره اینه که برای محصولاتی که قیمت گزافی دارن. تسهیلاتی رو قرارداده تا مشتریان گرانقدر ما در تهیه و خرید اونا مشکلی رو حس نکنند.

و یا نیز در گونه ای دیگه میشه به این موضوع اشاره نمود که این سازمان پذیرای چک های طولانی مدت میباشه. این نیز برای رفاه مشتریان ما بسیار موثر واقع گشته است.

شما قادر هستید در شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی دست دوم و نیز در شکل 2 تجهیزات دندانپزشکی میتوانید این برخی محصولات ما را مشاهده نمائید.

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی دندان724

شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

&1 اپکس لوکیتور | محصولی از میان تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

اپکس لوکیتور یا اپکس فایندر محصولی از دندان 724 میباشد. که به دندانپزشکان خدمت های بزرگی ارائه میکنه. این دستگاه به منظور اندازه گرفتن طول ریشه دندان به بهره برداری میرسد.

  7 مورد راجب تجهیزات دندانپزشکی & رادیوگرافی دندانپزشکی !

در این دستگاه با استفاده از برخورد الکترون ها به دندان. میتونن که ریشه ی دندان رو اندازه گرفته و اقداماتی که میخوان رو انجام بدن. برای مثال دندانپزشکی که قصد دارد دندان یک مراجعه کننده را بکشد. باید بداند که دندان وی چقدر ارتفاع داره. زیرا برخی از دندان ها هستند که نه در همه، بلکه در اشخاص خاصی، طول بسیار زیادی دارند.

اگر دنداپزشک این موضوع را نداند، امکان دارد که ناخواسته به مراجعه کننده ی خود آسیب برسونه.

&2 اتوکلاو یوروندا | محصولی برای استریلیزه کردن ابزار

در ابتدا به شما میگوییم که این ابزار در دندان724 در دو گونه ی 24 لیتری و نیز 18 لیتری موجوده. قطعا کاربرد و نحوه ی کار این دو با هم فرقی نداشته و تنها در حجم پاکسازی با یکدیگر متفاوت اند.

خب حالا باید بدونیم که اتوکلاو در اصل چه خدمتی رو به دندانپزشکان ارائه میکنه. قطعا خدمت بزرگی رو داشته است که جزء تجهیزات دندانپزشکی دست دوم و نیز تجهیزات دندانپزشکی ما شده است.

باید بگوییم که نه تنها دندانپزشکان بلکه پزشکان از دستگاه های اتوکلاو بهره میبرند. این وسیله که باعث پاکسازی آلوددگی های ابزار کاربرد دارد. میتواند 1. کار پزشکان و دندانپزشکان را کاهش دهد. و نیز 2. اطمینان از استریلیزه شدن وسایل رو برای متخصصان میدهد.

کمپانی دندان724 تلاش خود را کرده است که محصولاتی که به فروش میگزارد. از سادگی و کارآمدی بالایی برخوردار باشند. همچنین مدل هایی را عرضه میکنه که دسترسی بسیار ساده ای داشته باشن.

سرعت سیکل هایی که تو اتوکلاو های دندان724 هست، خیلی فوق العاده است. این عامل باعث این میشه که کیفیت پاکسازی تا حد قابل توجهی بالا بره. همچنین در سرعت کار نیز خیلی موثر است.

برای خرید این محصول میتونید روی اتوکلاو 24 لیتری یوروندا کلیک کنید.

تجهیزات دندانپزشکی

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی دندان724

شکل 2 تجهیزات دندانپزشکی

#3 تجهیزات دندانپزشکی دست دوم & یونیت دندانپزشکی | محصولی برای ارتباط بهتر میان پزشک با ابزار و نیز با مراجعه کننده

قطعا اگه شما به دندانپزشکی تا بحال مراجعه کرده باشین. این ابزار رو دیدین. این وسیله شامل ابزارک های متفاوتی میشه که به دندانپزشک کمک میکنه. اما قبل از مورد آوردن به این نکته اشاره کنیم که این ابزار نیز در دو حالت در دندان724 موجوده. یکی جزء دسته ی تجهیزات دندانپزشکی که به صورت آک به مشتری تحویل داده میشه.

در مدل دیگه به شکل تجهیزات دندانپزشکی دست دوم هست که این مدل هم از لحاظ کیفی خوب و قابل تایید ماست.

اما یونیت دندانپزشکی چیست و چه کمکی به دندانپزشک و یا مراجعه کننده میکنه. یونیت ها به این منظور تولید و توزیع میشوند که سرعت دندانپزشک رو بالا ببرن. به این منظور اصلی ترین اقدامی که انجام میدن اینه که وسایل مورد نیاز رو برای دندانپزشک در یه جا جمع میکنه.

همچنین به دندانپزشک کمک میکنه که بتونه در سریع ترین زمان بیشترین راندمان رو داشته باشه.

خب در اینجا به همین مقدار در مورد تجهیزات دندانپزشکی بسنده میکنیم. در ادامه شما میتوانید مقالات دیگه ی مارو در مورد دیگر تجهیزات دندانپزشکی دست دوم مطالعه نمائید.

فسفر پلیت صفحه ای

رادیوگرافی تک دندان

سنسور RVG