تجهیزات دندانپزشکی سنسور rvg را معرفی می نماید. @ $
سنسور rvg تجهیزات دندانپزشکی دندان 724

تجهیزات دندانپزشکی سنسور rvg را معرفی می نماید. @ $

فهرست مطالب:

توضیح کلی و جامع در مورد اشعه ایکس

شرح جامع و کامل سنسور RVG از دید تجهیزات دندانپزشکی @

شرح و مرو نمایشگر و سنسور rvg دندانپزشکی @ #

چگونگی روش کار کردن با حسگر RGV @ #

مزیت های به کاربردن حسگر RGV دندانپزشکی چیست ؟

عملیات گوناگون که با نرم افزار سنسور انجام می شود

 

فهرست شکل:

شکل 1: تجهیزات دندانپزشکی

شکل 2: سنسور rvg

 

 

کلمه کلیدیمعرفی سنسور rvg
دپارتماناوج شید
نویسندهسارا پورکرمعلی
تعداد کلمات1061
زمان مطالعه10 دقیقه

 

توضیح کلی و جامع در مورد اشعه ایکس

تجهیزات دندانپزشکی برترین ارائه کننده انواع تجهیزات و لوازم  محصولات نو دست دوم دندانپزشکی در سراسر ایران می باشد. ارائه خدمات به صورت 24 ساعته و تمام هفته می باشد.

اشعه X صد را بیست و دو سال قبل W.H.Roentgen ابداع کرد. ودر اکثرا حیطه ها مثل صنعت تولید، عکس بردای پزشکی و موارد دیگه استفاده می شود. اکنون اشعه ایکس جایگاه ویژه در دندانپزشکی دارد. و با رشد فنآوری، راهکارهای عکس برداری دندان هم به مقدار چشمگیری بهتر شده است.

رادیوگرافی دیجیتالی را دنتیس اهل فرانسه DR.Francis Moyen در سال 1987 به کار برد. با دیدن تاثیر داشتن این تکنولوژی، دگرگونی های زیادی بوجود آمد. و مجموعه های نوینی برای عملی کردن آن در حال رشد می باشد.

dandan724 یکی از برترین سایت ها ی ارائه دهنده محصولات در تمام ایران عزیز می باشد.

شرح جامع و کامل سنسور RVG از دید تجهیزات دندانپزشکی @

RVG را رادیوویزوگرافی نامند. که جانشینی برای رادیوگرافی اشعه X در دندانپزشکی به کار بردهمی شود. روش RVG یک راه تقریبا نوین در عکس برداری می باشد. که احتیاج به فیلم رادیوگرافی و ظاهر کردن و ثابت کردن را حذف می کند. دندان 724 سایتی بسیار عالی برای ارئه خدمات دندانپزشکی می باشد. همانگونه که در شکل شکل 1: تجهیزات دندانپزشکی می بینید.

تجهیزات دندانپزشکی سنسور rvg دندان 724

شکل 1: تجهیزات دندانپزشکی

اغلب در مطب و درمانگاه دندانپزشکی مجموعه عکس برداری آر وی جی به کار برده می شود. RVG نوین ترین تکنولوژی در رادیوگرافی دیجیتال می باشد، و حداکثر واضح بودن عکس را عرضه می دارد. حسگر آروی جی از یک سنسور، صفحه نمایش و جزء های میکرو رایانه درست شده است.

شرح و مرو نمایشگر و سنسور rvg دندانپزشکی @ #

از منظر تجهیزات دندانپزشکی، این مجموعه بر روی دستگاه هی رادیوگرافی که شامل دکمه آر وی  جی هستند و همچنین قادر ند به شکل دستی هنگام تابیدن آن هارا تا 10/1 ثانیه کاهش داد، استفاده کرد.

از امتیاز های با اهمیت حسگر RVG این می باشد. که میزان اشعه تا هفتادو پنج درصد در این راه کم میشود. ودراصل دراین مجموعه حفاظت از اشعه ایکس خیلی بالا می باشد.

ونیز احتیاجی به فیلم رادیوگرافی و ظاهر کردن و ثبوت فیلم نیست. سنسور rvg از 1 حسگر از نوع CCD یا CMOS که در درون ئهان بیمار گذاشته می شود. بوجود آمده است. در حالیکه روی حساس آن در برابر هد رادیوگرافی قرار داشته باشد.

dandan724  سایتی که در آن انواع تجهیزات عمومی و تخصصی دندانپزشکی عرضه می شود. تجهیزات عمومی دندانپزشکی و تجهیزات استریل دندان.

حسگر رادیوگرافی RVG جایگزین فیلم است. و با تابش اشعه این حسگر عکس را فوری بر روی کامپیوتری که به آن وصل می باشد. انتقال می دهد. حسگر از سایزهای متفاوت برای تناسب با سایز دهان اشخاص متفاوت درست شده است.

همه فرآیند پروسس عکس با نرم افزار خاصی که  از پیش بر روی کامپیوتر بوده است، انجام می شود.

  13 نکته مهم قبل از مراجعه به دندانپزشک

چگونگی روش کار کردن با حسگر RGV @ #

تجهیزات دندانپزشکی عنوان می دارد که: سنسور rvg قسمت فعال و غیر فعال دارد. که برای تصویر گرفتن بایست از بخش فعال حسگر استفاده گردد. به نسج مشخص اشعه ایکس تابیده می شود. و نور منعکس شده با حسگر ذخیره می گردد.عکس به شکل فوری تجزیه و تحلیل می شود. و با به کار بردن از مبدلهای آنالوگ به دیجیتال، به دیتا های دیجیتال مبدا می شود. این اطلاعات دیجیتالی به کامپیوتر فرستاده و دندانپزشک قادرست عکس را بی درنگ ببینید. متصل شدن کابل به حسگر، دربخش غیر فعال وجود دارد.

زمانی که سمت غیر فعال حسگر در برابر اشعه ایکس باشد، روی صفحه، عکسی نشان داده نمی شود. منتقل کردن عکس به کامپیوتر با کابل یو اس بی انجام می شود. و بایست کابل usb به عقب رایانه وصل شود.

ژنراتور اشعه x به کار برده شده، بایست مابین شصت کیلو ولت الی هفتاد کیلو ولت باشد. این حسگر با ژنراتورهایی که با ولتاژ پایین تر شصت کیلو ولت کار می کنند، هماهنگ نیست. چنانچه عکس ها خیلی تاریک هستند، طول تایم گذاشتن در برابر را کم و چنانچه عکس ها خیلی تاریکند. طول زمان قرارگرفتن در برابر بالا می بریم. نوع ژنراتور اشعه X بر میزان خوب بودن عکس ها اثر دارد. تجهیزات دندانپزشکی در سایت دندان 724 ارئه دهنده خدمات با کیفیت وسریع می باشد. همانطور که در شکل 2: سنسور rvg می بینید.

تجهیزات دندانپزشکی ددد تجهیزات دندانپزشکی سنسور rvg دندان 742

شکل 2: سنسور rvg

مزیت های به کاربردن حسگر RGV دندانپزشکی چیست ؟

سنسور rvg دندانپزشکی هنگام ساکن شدن در برابر اشعه X را زمان استفاده برای عکس برداری از دندان، کم می کند. در قیاس با راهکار های رادیولوژی اشعه X، حسگر آر وی جی اندازه تماس بیمار را با اشعه X هشتاد درصد کم می کند.

تجهیزات دندانپزشکی توضیح می دهد که:به کاربردن از این نوع حسگر دندانپزشکی به دنتیس یاری می رساند تا حاصل سریع را بدست آورد و طول منتظر بودن بیماران را کممی کند. این حسگر نیز، توانایی منعطف بودن عکس هارا و عوض کردن سایز یا کنتراست آن هارا برای دیدن برتر بوجود می آورد.dandan724 سایتی بسیار یاری رسان برای دندانپزشکان و دندانسازان می باشد.

عملیات گوناگون که با نرم افزار سنسور انجام می شود

عملیات گوناگونی که توسط نرم افزار حسگر می توان بر روی عکس گرفته شده، صورت داد:

 

  • ایجاد پرونده برای مراجع دندانپزشکی
  • توانایی گرفتن اندازه کانال ها و بعد های گوناگون بر روی عکس
  • توانایی رنگ کردن عکس ها
  • تشخیص با دقت عوارض روی عکس
  • ایجاد عکس های 3 بعدی
  • توانایی اندازه گرفتن زاویه های گوناگون بر روی عکس
  • توانای نمایش بزرگ عکس برای دیدن راحت تر
  • انجام فیلتر های Boost وHigh Pass Filterبرای شارپ نمودن و هویدا کردن لبه های عکس
  • توانایی چرخاندن عکس و برعکس کردن عکس
  • توانایی شبیه سازی کار درمان و ایمپانت گیش از انجام اساسی آن
  • نتیجه های با سرعت و با میزان کیفیت عکس

 

تجهیزات دندانپزشکی ارائه دهنده انواع تجهیزات و محصولات نو و دست دو م دندانپزشکی با تعرفه مشخص می اشد. برا ی اطلاع بهتر به سایت دندان 724 مراجعه نماید.این سیستم فقط یک نقص دارد، آن هم هزینه زیاد حسگر درون دهانی RVG م یباشد. در حالیکه این حسگر در برابر تابیدن اشعه X زیاد و نمناکی زیاد خیلی حساس می باشد. و امکان دارد که خسارت ببیند. این حسگر های آر وی جی مستحکم به ضربه دیزاین شده است و بالشتک سیلیکونی ر سطح حسگر از آلودگی هوا و نشت آب مراقبت م ینماید، پس با آسودگی میتوان آن را استریل نمود.  امیدوارم اطلاعات گفته شده در مورد سنسور rvg برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

 

سنسور آر وی جی چند بخش دارد؟

دو بخش دارد. 1 بخش فعال و بخش دیگه غیر فعال

چه عملیاتی با سنسور آر وی جی انجام میتوان داد؟

تشکیل پرونده برای بیمار. و تشخیص دقیق عوارض بیماری

نقص سنسور آر وی جی چیست؟

تنها نقص این حسگر هزینه زیاد آن می باشد.