تجهیزات دندانپزشکی | لایت کیور با نورعجیبش در دندانپزشکی
لایت کیور دندان 724

تجهیزات دندانپزشکی | لایت کیور با نورعجیبش در دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی | لایت کیور با نورعجیبش در دندانپزشکی

کاربرد | معرفی این ابزار

ضررها و فواید | معرفی شده توسط شرکت ما

انواع این ابزار | معرفی انواع و تفاوت انها

فروشگاه اینترنتی ابزار دندانپزشکی | dandan724

شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی

شکل 2 لایت کیور

این ابزار در دندان پزشکی کاربرد به سزایی دارد. چند سالی است که هر که بحث از اشعه به میان میاورد. اولین چیزی که به ذهن انسان میرسد. این است که به شدت ضرر دارد. و سرطان به وجود میاورد. این تفکر تا حدودی درست است. اما بعضی از اشعه ها هستند. که برای درمان استفاده میشوند. مانند همین لایت کیور که با ایجاد اشعه ابی ضرری ندارد. کاربرد ان را در ادامه توضیح میدهیم. تجهیزات دندان پزشکی دندان 724 از تجهیزات برتر است. برای خرید و اشنایی با وسائل به سایت ان مراجعه کنید. برای درک بیشتر شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی را تماشا کنید. و نظرات و پیشنهادات خود را با درمیان بگذارید.

کاربرد | معرفی این ابزار

در مقالات قبل ما به این اشاره کردیم. که امالگاماتور پرکننده دندان است. و درمورد تفاوت ان با light cure dandan724 هم کمی صحبت کردیم. اما به صورت دقیق تر در این مقاله میتوانید، مطالعه بفرمایید. این ابزار هم مانند امالگاماتور ابزار پرکننده دندان است. اما تفاوت هایی دارد. مثلا  امالگاماتور در دو محفظه جدا جیوه و مواد امالگام را نگه میدارد. و هنگامی که ان را روشن میکنیم. این دستگاه درصد کمی جیوه و کمی امالگام را با هم مخلوط میکند. و در درون دندان قرار میدهد.

تجهیزات دندانپزشکی

لایت کیور دندان 724

شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی

اما لایت کیور این طور نیست. بلکه مواد مختلف که در دندان قرار داده میشود. با استفاده از اشعه ابی رنگی در دندان تثبیت میشود. این مواد عموما سرامیک،طلا،امالگام و… است.از گرانترین انها طلا است. اما محکم ترین نوع مواد است. ولی کار گذاشتن ان در دندان چند روزی زمان میبرد. و از پرطرفدارترین انها سرامیک است. چون همرنگ دندان است. و اصلا مشخص نیست. اما به محکمی طلا نیست. کامپوزیت هم طرفدار دارد. ان هم به رنگ تیره نیست. اما امالگام که به رنگ تیره است. و طرفدار ندارد.

ضررها و فواید | معرفی شده توسط شرکت ما

از تجهیزات دندانپزشکی خاص میتوان به لایت کیور اشاره کرد. همانطور که در بالا اشاره شد. این نور ابی که از ان خارج میشود. اشعه های فرابنفش و از ان دسته اشعه هایی که مضر باشد نیست. بلکه یک اشعه کاملا ایمن هستند. که فقط نگاه کردن طولانی و مداوم به ان ممکن است مضر باشد. به همین دلیل برای بیمار به هیچ عنوان ضرر ندارد. بلکه تمام مضرات ان برای دکتری است که دارد. شما را درمان میکند. ان هم برای اینکه مشکل پیش نیاید بهتر است. از عینک های مخصوص دندان 724 استفاده کند.

  تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | اقدامات مورد نیاز برای انجام رادیوگرافی دندان

از فواید این دستگاه این است. که مواد را دندان تثبیت میکنند. و در این صورت شما نگران ریزش مواد از دندانتان نیستید. و دیگر اینکه زمان زیادی را برای خود در بر نمیگیرد. در فروشگاه dandan724 که تجهیزات دندانپزشکی را به فروش میرساند. و با بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه میکند. این شرکت تمامی تجهیزات را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه میدهد. تا شما با خیال راحت خرید کنید. از شکل 2 لایت کیور دیدن فرمایید.

انواع این ابزار | معرفی انواع و تفاوت انها

دو نوع هستند. در ابتدا این ابزار هالوژنی بودند. زمانی که برای اولین بار وارد بازار شدند. طرفدار شدیدی پیدا کردند. چون پوسیدگی دندان را رفع میکند. و اصولا بیمارها به همین دلیل به دندانپزشکی رجوع میکنند. لایت کیور های دندان 724 هالوژنی مشکلات متعددی از قبال اینکه بسیار سنگین هستند. و از نوع سیم دار هستند. که جلوی کار سریع را میگیرند. و سریع داغ میشوند. که باید دستگاه خنک کننده جدا میخواهند. اما بعد از ان از این ابزار یک نوع دیگری تولید شد. که به ان ال ای دی میگویند. این دستگاه تمام مشکلات هالوژنی را برطرف کرد. مثلا دیگر سیم ندارند و باتری دارند و شارژ میشوند. و دیگر انکه خنک هستند. و وزن کمی دارد. پس فعلا در جامعه امروزی از ال ای دی ها بیشتر استفاده میشود.

لایت کیور

لایت کیور دندان 724

شکل 2 لایت کیور

یک نکته قابل ذکر در مورد این ابزار این است. که اگر این دستگاه از نوع هالوژنی است. و دستگاه روشن نمیشود دو احتمال وجود دارد. اول اینکه ترموسوییچ ان مشکل پیداکرده باشد. یا ممکن است فن خنک کننده ان مشکل داشته باشد. اما اگر این تجهیزات دندانپزشکی از نوع ال ای دی باشد. سه احتمال وجود دارد. اول اینکه باتریش شارژ نداشته باشد. دوم انکه باتریش یا پایه ان مشکل پیدا کند. یا سوکت های ان را باید تعویض کنید. چون ممکن است که سوکت ان خراب باشد.

فروشگاه اینترنتی ابزار دندانپزشکی | dandan724

تجهیزات دندانپزشکی از نیازهای روز است. که در نبود ان بسیاری از افراد به مشکل برمیخورند. این فروشگاه این تجهیزات را با قیمت مناسب به شما دندانپزشکان عزیز میرساند. از بهترین شرکت های فروش لوازم دندانپزشکی شرکت ما است. چون کاملا به نفع دندانپزشکان و مردم عزیز کار میکند. به نفع دندانپزشکان به علت انکه هزینه های ان کم است. و به نفع مردم است چون بهترین نوع انها را ارائه میدهد. و مردم میتوانند با خیال راحت برای درمان دندانشان به دندانپزشکی مراجعه کنند. این شرکت تحت سرپرستی اقای یوسفیان است. که در مقاله قبل در مورد هدف های ایشان صحبت شد.

موضوع مقالهابزاری برای پرکردن دندان
دپارتماناوج شید
نویسندهN.norozi
مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه8min