فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی چه تجهیزات را ارائه می کند ؟
فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی د dandan724

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی چه تجهیزات را ارائه می کند ؟

فهرست مطالب:

معرفی و تشریح کامل تجهیزات دندانپزشکی عمومی دندانپزشکی @

معرفی و تشریح کامل دستگاه جرمگیر وودپکر woodpecker

معرفی و تشریح کامل تجهیزات اندوانتیکس

معرفی کلی آبچوراتور یا تزریق گرم گوتا پرکا

شرح کلی و جامع تجهیزات تصویر برداری دندان #

شرح کلی و جامع رادیو گرافی دندانپزشکی  @ #

معرفی رادیوگرافی دیواری DC سیرونا Sirona

معرفی و شرح کلی تجهیزات استریل دندانپزشکی

 

فهرست شکل:

شکل 1:فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

شکل 2:تجهیزات دندانپزشکی

 

کلمه کلیدیمعرفی تجهیزات و لوازم دندانپزشکی
دپارتماناوج شید
نویسندهسارا پورکرمعلی
تعداد کلمات847
زمان مطالعه8 دقیقه

 

 

با مراجعه به سایت دندان 724 می توانانواع تجهیزات عمومی و تخصصی دندانپزشکی را دید . ودر مورد آ ها اطلاعات کافی کسب نمود.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی،  لوازم دندانپزشکی را به  4 گروه تقسیم می کند.

  1. تجهیزات عمومی دندانپزشکی
  2. تجهیزات اندوانتیکس
  3. تجهیزات تصویر برداری
  4. تجهیزات استریل دندانپزشکی

معرفی و تشریح کامل تجهیزات دندانپزشکی عمومی دندانپزشکی @

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی دستگاه ها و لوازم لازم زیادی را برای مطب دندانپزشک ضروری می داند. که می توان به جرمگیر، آبچوراتور، دستگاه رادیوگرافی و دوربین درون دهان و… اشاره نمود. یکی از مهم ترین تجهیزات دندانپزشکی، در حیطه دندان دستگاه جرم گیر می باشد. که کارکرد درست و بادقت آن باعث خرسندی مراجعین و سریع شدن کار می گردد.

الان با افزایش میزان دانش مردم به رعایت سلامتی دندان . نیز مهم بودن زیبایی دندان از دید مردم، تقاضاها در این حیطه  بالا رفته است. دندانپزشک محترم با یاری متخصصین فروش تجهیزات دندانپزشکی در کشورمان و با در نظر گرفتن گزینه های گوناگون کیفیت. و بهترین تولیدات با برندهای محبوب در خدمت دندانپزشکان می باشد. dandan724  برترین سایت برای ارائه مشاوره برای خرید لوازم دندانپزشکی ست.

معرفی و تشریح کامل دستگاه جرمگیر وودپکر woodpecker

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی ، بیان می دارد. این دستگاه جرمگیر تولید کشورچین می باشد. برند  وودپکرمی باشد. با مدل UDS.L LED Water.می باشد.    شکل هندیپس آن LED فایبراپتیک ست. تعداد ارتعاشات آن 25 الی 31 kh می باشد.

شش عدد سرقلم دارد. هندیپس جرمگیر با قابلیت جداکردن و اتو کلاو است. این وسیله بی آب هم کارایی دارد. جرمگیر مدنظر دارای پدال است.کاربرد آن جرمگیری و عصب کشی و… می باشد.

بقیه قابلیت های این دستگاه، متصل شدن بدون واسطه به آب شهر می باشد. آچار کلاج دار با قابلیت اتو کلاو دارد. داشتن آب که م یشود. با ماده های استریل کننده و مایع های درمانی مثل پر اکسید هیروژن و …آن را انباشته کرد. و بدین صورت منتقل می گردد. همانگونه که در شکل 1: فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی ملاحظه می کنید.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی dandan724

شکل 1:فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

دستگاه جرمگیر وودپکر  ساپورت  ده ساله دارد. و گارانتی آن دو سال دارد. استاندارد . FDA  آمریکا را دارا می باشد و همچنین دارای  CE  اروپا / ISO/TUV  نیز هست.

معرفی و تشریح کامل تجهیزات اندوانتیکس

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی دندانپزشکان عزیز را برای خرید بهتر مشاوره رایگان می نماید.

  یونیت دندانپزشکی

دراینجا ما به توضیح اندو یا عصب کشی می پردازیم. اندو به معنای درون است. و دنتیک یعنی دنان . نسج نرم درون دندان ها وجود دارد. که به مجموعه ای از صصب ها و مویرگ خونی و… می باشد. و طریق این کار بدین گونه است که، روی اج وریشه کار می شود. آبپوراتور جهت مداوای ریشه دندان مطلوب می باشد.

معرفی کلی آبچوراتور یا تزریق گرم گوتا پرکا

آبچوراتور که یکی از دستگاه های تجهیزات دندانپزشکی می باشد. دو جز دارد. یکی پن نام دارد. و دیگری گان نامیده می شود. که هریک جداگانه هم جوابگو در کار می باشند. از طریق برق یا شارژ باطری کار می کنند. زمانی که به حرارت ضروری می رسند. که این دما به صورت عادی از 50 تا 200 درجه سانتی گراد م یباشد. و همچنین میزان حرارت به صورت دو مقدار صفر و یک روی مانیتور نشان داده می شود. دندان 724 سایتی راهگشا برای دندانپزشکان و متقاضیان می باشد.

شرح کلی و جامع تجهیزات تصویر برداری دندان #

تجهیزات دندانپزشکی، شامل تجهیزات تصویر برداری نیز می باشند. تجهیزات تصویر برداری شامل: دستگاه رادیوگرافی و سنسورRVG و تاریکخانه و دستگاه OPG می باشد.

شرح کلی و جامع رادیو گرافی دندانپزشکی  @ #

ادیو گرافی تک دندان یکی از لوازم با اهمیت  تصویر بردای است.  که جهت بررسی با دقت دندان ها و استخوان ها و نسج های لطیف کنار آن ها می باشد. که در جریان استاندارد بهبود دندان به کمک دندانپزشک محترم می آید.

dandan724  داری مشاوران و متخصصین مجرب در زمینه دندان و بیماری های دهان و دندان و ترمیم و بهبود دندان ها می باشد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی عنوان می دارد. از با اهمیت ترین مواردی که در زمان تهیه دستگاه رادیو گرافی دندان باید دقت کرد به آن.  طول تایم اکسپوز و بازوهای دارای حرکت دستگاه رادیوگرافی ست. همانطور که در شکل 2: تجهیزات دندانپزشکی می بینید.

تجهیزات دندانپزشکی dandan724

شکل 2:تجهیزات دندانپزشکی

   معرفی رادیوگرافی دیواری DC سیرونا Sirona

تجهیزات دندانپزشکی رادیوگرافی دیواری را معرفی می نماید.این دستگاه از مدل رادیوگرافی های تک دندان است.  مدل این دستگاه  Heliodent Plus می باشد. شکل آن DC می باشد. شکل خصوصیت آن دیواری است. رادیوگرافی دیواری DC تولید آلمان است. سیرونا برند آن می باشد.

dandan724  دارای مقالات ارزشمند در رابطه با دندان و ترمیم و فروشگاه تجهیزات می باشد.

معرفی و شرح کلی تجهیزات استریل دندانپزشکی

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی بیان می دارد. روندی که در آن مساحت جسم ها و لوازم از میکرو ارگانیسم ها و موارد منتقل دهنده آن ها که متشکل از: باکتری و قلرچ و …است. کاملا تمیزمی گردد. یا ضدعفونی کامل می شود.

در مقایسه ماهیت و نوع مواد لوازم می توان از راه های گوناگون استفاده نمود. مثلا: راه های با گرمای بالا و خشک . یا حرارت نمناک. و یا شیمیایی و…

در سایت دندان 724 مشاوره رایگان در مورد تجهیزات و ابزاردندانپزشکی  را ارئه می دهد.

دستگاه جرمگیر وودپکر ساپورت و کارانتی چند ساله دارد؟

دستگاه جرمگیر وودپکر ساپورت ده ساله دارد. و گارانتی آن دو سال دارد

رادیوگرافی تک دندان را توضیح دهید؟

رادیو گرافی تک دندان یکی از لوازم با اهمیت تصویر بردای است. که جهت بررسی با دقت دندان ها و استخوان ها و نسج های لطیف کنار آن ها می باشد.

آبچوراتور را به طور کلی شرح دهید؟

آبچوراتور که یکی از دستگاه های تجهیزات دندانپزشکی می باشد. دو جز دارد. یکی پن نام دارد. و دیگری گان نامیده می شود.