فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | دندان 724 بهترین شرکت عرضه تجهیزات دندانپزشکی
تجهیزات دندانپزشکی دندان724

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | دندان 724 بهترین شرکت عرضه تجهیزات دندانپزشکی

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی

آمالگاماتور کپسولی | یکی از بهترین تجهیزات دندانپزشکی

اتوکلاو 24 لیتری | قابل مشاهده در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

رادیوگرافی پایه دار | از بهترین تجهیزات تصویربرداری دندان

رادیوگرافی کداک | یونیت شیک طب

شکل 1 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

شکل 2 تجهیزات دندانپزشکی

 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی

شرکت دندان724 یکی از بهترین کمپانی های توزیع تجهیزات دندانپزشکی میباشد. همچنین میتوانید از این شرکت تجهیزات دندانپزشکی دست دوم را نیز تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

در این مقاله ما قصد داریم تعدادی از محصولاتمون که به فروش میرسد را به شما معرفی نمائیم. محصولاتی که قصد معرفی به شما را داریم عبارت اند از:

آمالگاماتور کپسولی

اتوکلاو 24 لیتری

یونیت شیک طب

رادیوگرافی پایه دار

رادیوگرافی کداک

محصولات دیگری نیز وجود دارند که از معرفی و توضیح در مورد آنها خودداری مینماییم. پس به ادامه ی مطلب دقت نمائید.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

همچنین شما میتونید در شکل 1 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی و نیز در شکل 2 تجهیزات دندانپزشکی تصاویری از محصولات مارا مشاهده نمائید.

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم دندان724

شکل 1 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

آمالگاماتور کپسولی | یکی از بهترین تجهیزات دندانپزشکی

این محصول که با بهترین برند های موجود در دندان724 وجود داشته و توزیع میشود. به منظور پر کردن دندان های بیمار ازش استفاده میشه. این محصول مواد مختلفی رو با هم ترکیب میکنه و در نهایت یه خمیر رو به دندان هایی که باید تزریق میکنه.

خمیر تزریقی به دلیل وجود جیوه در ترکیباتش به سرعت سفت شده و دندان را محکم میکند. در نهایت برخی از دندانپزشکان محترم برای اطمینان از کیفیت کار، روی آن یک روکش میکشند.

این محصول از قسمت های متفاوتی درست شده است. دو مخزن برای نگهداری پودر و جیوه. این دو مخزن کاملا از یکدیگر مستقل بوده و به یکدیگر ارتباط و راهی ندارند. لوله های انتقالی وجود دارد که در دستگاه وظیفه ی جابجایی مواد رو بر عهده دارند.

همچنین در داخل آمالگاماتور کپسولی یه قسمتی هست که به نام همزن معروفه. این قسمت وظیفه ی ترکیب ماده ها با یکدیگر رو بر عهده دارد. از اونجایی که جیوه در دمای اتاق به سرعت منجمد میشه. پس ترکیب پودر و جیوه کاری بیهوده بوده و عملا مواد رو به هدر میده. به همین منظور در همزن این دو ترکیب شده و بعد از اون خمیری که حاصل میشه رو به لوله خروجی انتقال میدهد. در آخر خمیر به قسمتی که باید توسط دندانپزشک ریخته شده و سپس سفت و محکم میشه.

آمالگاماتور انواع متفاوتی دارد. شما میتونید در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی ما نمونه های این دستگاه رو مشاهده کنین.

اتوکلاو 24 لیتری | قابل مشاهده در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

دستگاه دیگه ای که وجود داره و در دندانپزشکی کاربرد داره اتوکلاوه. البته شایان ذکره که بدانید، اتوکلاو نه تنها در دندانپزشکی بلکه در پزشکی نیز کاربرد دارد. وظیفه ای که این ابزار بر عهده داره اینه که لوازم و تجهیزات دندانپزشکی رو استریلیزه میکنه.

  بهترین یونیت دندانپزشکی و مشخصات اجزای بهترین یونیت دندانپزشکی

این محصول که دندان724 آنرا توزیع مینماید از کاربرد و اهمیت بالایی برخوردار میباشد. در این دستگاه شما باید ابتدا ماده های شوینده را به مخزن اون بریزید. سپس تجهیزاتی که قصد شست و شوی آنها را دارید در آن قرار دهید. سپس دما، شدت و دیگر ویژگی های washing را به اتوکلاو 24 لیتری بدهید.

بعد از اون مشاهده میکنین که دستگاه شروع به شستشو و استریلیزاسیون ابزار میکنه. در پایان کار که اتوکلاو اقدامات لازم رو انجام داد، شما میتونین ابزار خود را کاملا تمیز تحویل بگیرین.

اتوکلاو های عرضه شده توسط دندان724 از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار هستند. برای مثال اگه بخوایم یکی از اون ها رو نام ببریم میشه به سیکل های سریعی که در دستگاه هست اشاره کنیم.

این دستگاه مانند سانتریفیوژ با چرخش های بسیار، ابزار رو تمیز میکنه. سیکل های چرخشی ای که این کار رو انجام میدهند، بسیار سرعت بالایی دارن.

این قابلیت کمک میکنه که در کمترین زمان ممکن، ابزار شسته و نیز خیلی تمیز شسته شوند. میتوانید این ابزار رو از فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی ما خریداری نمائید.

رادیوگرافی پایه دار | از بهترین تجهیزات تصویربرداری دندان

رادیوگرافی پایه دار یکی از بهترین محصولاتیه که به دندانپزشک کمک میکنه که. بتونه تصویری جامع از فضای داخل دهان شما رو داشته و اون رو آنالیز کنه. این دستگاه با استفاده از اشعه ی ایکس از فضای دهان تصویر حاصل میکنه.

شایان ذکره که بدونید شدت این اشعه در این دستگاه به قدری پایینه که از وارد شدن. آسیب به بدن شما جلوگیری میکنه و خطری رو در پی نداره.

این اشعه برای کودکان خطری رو در بر نداره. البته این به معنای آن است که در حد معمولی مشکلی رو بوجود نمیاره. کودکان به دلیل تغییر در دندان ها در زمان افتادن و در اومدن دندان های اصلی. ممکن است بیشتر به دندانپزشک نیاز پیدا کنن.

اگه کودک در زمان نیاز در اسرع وقت به سراغ دندانپزشک بروید. تعداد عکس هایی که باید از دهان او گرفته شود کاهش میابد. و این به معنای اینه که آسیب کمتری از اشعه میبینه. پس به این نکته دقت کنید.

نکته ی مهمی که وجود داره در عین تمام ایمنی ها و عدم خطرناک بودن. استفاده برای زنان باردار ممنوع میباشد. زیرا زنان باردار در دوران بارداری باید از هر اشعه ای به خصوص اشعه ی ایکس دور باشند. پس به این نکته دقت داشته باشین.

شما میتونین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی ما، این محصول رو خریداری کنین.

تجهیزات دندانپزشکی دندان724

شکل 2 تجهیزات دندانپزشکی

رادیوگرافی کداک | یونیت شیک طب

رادیوگرافی کداک، دقیقا مانند رادیوگرافی پایه دار عمل میکنه. اما تفاوت های جزئی ای نیز وجود داره که از ذکر اونها صرف نظر میکنیم. برای اطلاع از اونها به مقاله ی رادیوگرافی کداک مراجعه کنین.

یونیت شیک طب نیز یکی از برند های یونیت میباشد. ما در مقاله ی یونیت شیک طب توضیحات کاملی را درباره ی این محصول داده ایم. پس با مراجعه به اون اطلاعات لازم رو بدست آورید.

همچنین در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی ما هردو محصول آماده ی فروش میباشند.

با تشکر از مطالعه ی این مقاله.