اپکس فایندر در تجهیزات دندانپزشکی سایت دندان 724 @
تجهیزات دندانپزشکی اپکس فایندر دندان 724

اپکس فایندر در تجهیزات دندانپزشکی سایت دندان 724 @

تجهیزات دندانپزشکی

فهرست مطالب:

اپکس فایندر را به طور کامل توضیح دهید.  #

اساس و موارد با اهمیت در کاربرد اپکس فایندر در درمان اندو

موارد مهم درکاربرد اپکس لوکیتور از دید تجهیزات دندانپزشکی # $

به کاربردن اپکس فایندر و رادیوگرافی باهم برای تشخیص بهتر

معرفی گزینه برای بالا رفتن دقت اپکس لوکیتور چیست ؟

اطمینان حاصل کردن از ارتباط اتصال ها با بیمار و وسیله

دلیل استفاده از اپکس لوکیتور با شارژ پر

مزیت قراردادن گیره لبی در جهت عکس مکان درمان

نداشتن برخورد دستگاه لوکیتور با ضربان ساز قلب

مزیت داشتن تجربه کافی از استفاده از دستگاه

 

فهرست شکل:

شکل 1: تجهیزات دندانپزشکی

شکل 2: اپکس فایندر

 

کلمه کلیدیمعرفی اپکس فایندر
دپارتماناوج شید
نویسندهسارا پورکرمعلی
تعداد کلمات970
زمان مطالعه9 دقیقه

 

اپکس فایندر را به طور کامل توضیح دهید.  #

تجهیزات دندانپزشکی  اپکس لوکیتور یا همان اپکس فایندر را معرفی می نماید. اپکس فایندر وسیله ای ست که در دندانپزشکی بسیار لازم می باشد. و برای مشخص کردن طول کانال ریشه به کار می رود.

در سایت دندان 724 مجموعه بزرگی از اپکس فایندر ها یافت می شود. که تمام آنها برای راحت تر کردن عمل عصب  کشی و اندودنتیک به کار می رود.

dandan724 عنوان می دارد که: با کاربرد از این دستگاه برای این شکل بهبود دندان در درمانگاه های دندانپزشکی لازم می باشد. و برترین جنس ها و لوازم دندانپزشکی را عرضه نماید. تا بتواند علاوه بردرمان آسان ترین راه، بهبودی کامل را در درمان حاصل شود.

اساس و موارد با اهمیت در کاربرد اپکس فایندر در درمان اندو

مانند تمامی تجهیزات دندانپزشکی و دستگاه ها، استفاده از اپکس لوکیتور نیز دارای نکاتی است:

استفاده تنها از یک روش برای تعیین طول ریشه کانال، ضریب اشتباه را بالا خواهد برد و بهتر است نتایج حاصل از اپکس لوکیتور در کنار رادیوگرافی و سایر روش‌های دیگر از جمله لمس تنگی اپکس، کن کاغذی و… استفاده شود. اپکس لوکیتور جایگزینی برای رادیوگرافی نیست حتی اگر دقت بالاتری نسبت به آن داشته باشد. این دو مکمل یکدیگر هستند و با توجه به خطاهای هر دو در تعیین طول، بهتراست با یکدیگر استفاده شوند. مثل همه ابزار و وسایل، کاربرد اپکس لوکیتور هم دارای موارد مهمی می باشد:

 

موارد مهم درکاربرد اپکس لوکیتور از دید تجهیزات دندانپزشکی

به کاربردن دستگاه اپکس فایندر دارای چندین کاربد می باشد. که در ادامه به توضیح ن ها می پردازیم.

به کاربردن اپکس فایندر و رادیوگرافی باهم برای تشخیص بهتر

فقط به کار بردن از یک راه برای تشخیص طول ریشه کانال، امکان خطا را زیادتر می کند. و برتر است نتیجه های بدست آمده  از اپکس فایندر را همراه با رادیوگرافی و بقیه راه های دیگه  مانند: لمس کردن تنگی اپکس و کن کاغذی و … به کار برد. اپکس لوکیتور جانشینی برای رادیوگرافی نمی باشد. ولو، دقت زیادتری درمقایسه با آن دارا باشد. اپکس فایندر و رادیوگرافی کامل کننده هم می باشند. و باد نظر گرفتن ایرادهای هر کدام در تشخیص طول، برتر است با هم به کار برده شوند.

  تجهیزات دندانپزشکی سنسور rvg را معرفی می نماید. @ $

 

تجهیزات دندانپزشکی بیان می داردکه : بیشتر اپکس فایندرهای از نسل 3 به این طرف در حاضر بودن بزاق، هیپوکلریت و مایع ها و نمناکی با دقت عمل می نمایند.ولو، مسئله مرتبط به درون کانال است. و تاج دندان تا حد کافی بایست خشک و بدون ذره ایی از مایع ها باشند. همانگونه که در شکل 1: تجهیزات دندانپزشکی می بینید.

تجهیزات دندانپزشکی ل تجهیزات دندانپزشکی اپکس فایندر dandan724

شکل 1: تجهیزات دندانپزشکی

معرفی گزینه برای بالا رفتن دقت اپکس لوکیتور چیست ؟

dandan724  بیان می دارد که: یکی از گزینه های با اهمیت در بالا رفتن دقت اپکس لوکیتور انجام دادن موارد مهم عصب کشی است. مانند: برداشتن پوسیدگی دندان به شکل کامل، ترمیم قبلی را کاملا برداشتن، از قبل حاضر سازی، یعنی پیش از تشخیص طول و حاضر کردن به شکل داون (Crown down)

حفظ ایزولاسیون گزینه  بنیادی کاربرد لوکیتورها می باشد. و بدون جداسازی و خشک کردن محیط امکان ایراد درعملکرد راافزایش می دهد. اما بایست دقت داشته باشید که کاربرد از محلول شسستن و یا همان لوبریکنت داشتن ایراد را بالا می برد.

مهم دانستن ایزولاسیون در کاربرد از اپکس فایندر برای شناسایی پرفوراسیون دندان در ناحیه های گوناگون، خیلی مهم واساسی است. تجهیزات دندانپزشکی ارائه دهنده ی تمامی تجهیزات عالی به دندانپزشکان عزیز می باشد.

اطمینان حاصل کردن از ارتباط اتصال ها با بیمار و وسیله

از ارتباط اتصال ها با مریض و خود وسیله اطمینان بدست آورید. اتصال های لوکیتور پس از تایمی مستهلک می گرددند. و اغلب به خاطر کاربرد از مواد استریل کننده، کنارهای آن جرم می گیرد. و دقت آن کم می گردد.

دلیل استفاده از اپکس لوکیتور با شارژ پر

از اپکس فایندر در شکلی که کاملا شارژ دارد، استفاده کنید. چون در صورتی که شارژکمی داشته یاشد، امکان بوجود آمدن اشتباه هست. و از باتری هایی با میزان  قابلیت بالا در اپکس لوکیتور خویش بهره ببرید.

مزیت قراردادن گیره لبی در جهت عکس مکان درمان

مناسب تر است که گیره لبی را درجهت عکس مکان درمان بگذارید. چون در جهت درمان گیره  فضا می گیرد که مانع راه دست می شود. در ضمن امکان برخورد و بوجود آمدن اشتباه در حاصل درمان هست. سایت دندان 724 هموراه در خدمت رسان ی آماده می باشد.

نداشتن برخورد دستگاه لوکیتور با ضربان ساز قلب

یکی از امتیاز های این دستگاه های نسل نوین، نداشتن برخورد آن با ضربان ساز قلب می باشد. و کاربرد ازآن ها مسئله ای ندارد. اما همواره برای حفظ هوشیاری و دقت، راهنمای کاربد دستگاه را به شکل کامل بخوانید. و از نداشتن برخورد آن اطمینان داشته باشید. همانطور که در شکل 2: اپکس فایندر می بینید.

اپکس فایندر تجهیزات دندانپزشکی دندان 7247

شکل 2: اپکس فایندر

مزیت داشتن تجربه کافی از استفاده از دستگاه

آنچه در کاربرد از دستگاه اپکس فایندر حائز امیت است، میزان تجربه  استفاده از این دستگاه می باشد. و درطی زمان درباره روش کار با دستگاه اپکس فایندرهای گوناگون ومتوجه شدن ایرادهای اپکس لوکیتورها، آگاه می گردید.  dandan724داری اطلاعات کامل در زمینه محصولات و لوازم دندانپزشکی و فروشگاه های لوازم دندانپزشکی می باشد.

براساس شکل درمان و شکل دستگاه از آن ها آگاه می شوید. مثلا، به شکل تجربی امکان بوجودآمدن گستره اشتباه های زیادی در ریشه هایی با طول بسیار بلند، دندان های با داشتن اپکس باز، دندان هایی که ریشه هایش حل شدن ، بودن ترمیم های از جنس فلز، یا روکش و دندان های های که باز کردن ریشه هایش مشکل دارد. معنی کردن اطلاعات حاصل از اپکس فایندر در مشخص کردن مکان اپکس احتیاج به حواس جمعی و تجربه درمانگاهی زیادی دارد. تجهیزات دندانپزشکی معرفی کننده محصولات ولوازم دندانپزشکی برای متقاضیان می باشد. برای آگاه شدن از انواع تجهیزات و لوازم دندانپزشکی و محصولات دندان به سایت دندان 724 مراجعه نمایید.

 

کاربرد اپکس فایندر را شرح دهید؟

اپکس فایندر برای تشخیص طول کانال ریشه دندان به کار می رود.

آیا اپکس فایند همان اپکس لوکیتور است؟

بله. اپکس فایندر و اپکس لوکیتور یک کارایی دارند.

دلیل استفاده از اپکس فایندر چیست؟

برای تشخیص طول کانال ریشه، تنها استفاده از یک راه درصد خطا رابالا میبرد. پس علاوه براستفاده از رادیوگرافی از دستگاه اپکس فایندر هم استفاده می شود.