تجهیزات دندانپزشکی | اپکس لوکیتور | تخمیم طول ریشه دندانپزشکی
تجهیزات دندانپزشکی دندان 724

تجهیزات دندانپزشکی | اپکس لوکیتور | تخمیم طول ریشه دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی | اپکس لوکیتور | تخمیم طول ریشه دندانپزشکی

2 کاربرد این ابزار | همراه با انواع ان و تاریخچه

ایا در دندان پزشکی وجود این ابزار جز ضرورات است؟ 

4 نکته قابل ذکر و مهم در این ابزار  

دندان 724 | توضیع کننده ابزار در ایران  

شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی

شکل 2 اپکس لوکیتور

ما در مقاله های قبل در مورد این ابزار برای شما مطالبی قرار دادیم. و حال در این مقاله توضیحات بیشتری در این مورد با شما در میان میگذاریم. اول اینکه در اینکه در مقاله شما میخوانید کاربرد این ابزار در دندانپزشکی چیست. سپس مطالبی در مورد لازمه ضرورت وجود این ابزار را مشاهده میکنید. در ادامه شما میتواید مطالب مفید دیگر در این مورد بخوانید. قابل ذکر است که بسیاری از افراد فکرمیکنند. اپکس لوکتور ابزاری برای درمان است. اما این ابزار  وسیله ای برای درمان نیس. و فقط برای تخمیم طول ریشه است. تخمیم طول ریشه توسط رادیوگرافی دندانپزشکی هم اجرا میشود. اما کاملا دقیق نیست. یعنی طول مقدار ریشه دندان را به صورت دقیق به دندانپزشک ارائه نمیدهد. و رادیوگرافی همراه با این ابزار تکمیل و قابل اعتماد میشوند. و درمان را امکان پذیر میکنند.

2 کاربرد اپکس لوکیتور | همراه با انواع تجهیزات دندانپزشکی

کاربرد اپکس لوکیتور همانطور که اشاره شد تخمیم طول کانال ریشه دندان است. این ابزار از انواع مختلفی ساخته شده است. این ابزار شامل نسل اول، نسل دوم،نسل سوم و نسل چهارم است. که این ابزار در مرتبه زمانی متفاوت ساخته شد. که در هر نسل مشکلات نسل قبل رفع شد. و در نسل چهارم تقریبا میتوان گفت که تمام مشکلات ان رفع شده است. برای اشنایی با مقالات دیگر شما عزیزان میتوانید به ارشیو وبلاگ دندان 724 مراجعه کنید. و مطالب مربوط به ان را مطالعه بفرمایید. شما میتوانید از شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی دیدن فرمایید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

کاستر که مخترع این ابزار مهم دندانپرشکی است. در ابتدا جریان مستقیم برق را از دندان عبور داد. و در همان لحظه عکس برداری کرد. او پس از تلاش های بسیار توانست به نتیجه ای که میخواست برسد. و این ابزار نسل اول را اختراع کرد. این اختراع او سروصدای زیادی در ضمینه دندانپزشکی ایجاد کرد. و از ان پس دندانپزشکان از اپکس لوکیتور برای تخمیم اسثفاده میکنند. پس از ان تلاش هایی صورت گرفت که سبب به وجود امدن نسل های بعد ان شد.

تجهیزات دندانپزشکی

اپکس لوکیتور دندان 724

شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی

ایا در دندان پزشکی وجود این ابزار جز ضرورات است؟

در دندانپزشکی به درمان ریشه دندان اندو میگویند. که در این درمان ریشه دندان کاملا پرمیشود. و درد ان تسکین میابد. این کار برای اینکه کامل و دقیق انجام شود. به تجهیزات دندانپزشکی خاصی نیاز است. این ابزار اپکس لوکیتور است. که برای اینکه شما دندانپزشک عزیز منوجه ان شوید. که چقدر از ریشه دندان را باید پر کنید. البته به اندو در زبان عامه عصب کشی دندان هم گفته میشود. این ابزار یک دستگاه با فرکانس های مختلف است. که وقتی ان را برروی دندان قراردهید. به صورت خودکار مقدار را تخمیم میزند و به شما گزارش میدهد. لطفا از شکل 2 اپکس لوکیتور دیدن فرمایید. تا با این ابزار بیشتر اشنا شوید.

  فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | آیا دندان724 بهترین عرضه کننده تجهیزات دندانپزشکی است؟

4 نکته قابل ذکر و مهم در باره این تجهیزات دندانپزشکی

تنها استفاده کردن از این ابزار احتمال اشتباه کردن را زیاد میکند. پس پیشنهاد dandan724 به شما این است. که نتیجه این و رادیوگرافی باهم دقیق تر است.

نکته دیگر این است که اگر میخواهید. بدون استفاده کردن از رادیوگرافی تجهیزات دندانپزشکی و با استفاده از این ابزار طول ریشه دندان را حدس بزنید. بهتر است که شارژ این دستگاه کاملا پر باشد. چون این کار باعث میشود که احتمال وقوع اشکال پایین بیاید.

اگر میخواهید درمان کاملا به صورت دقیق باشد. بهتر است خون و مواد مزاحم را کاملا شست وشو دهید. و یا اگر دندان پوسیده است. پوسیدگی های ان را کاملا برطرف کنیم. سپس از این ابزار استفاده کنید. این کار باعث میشود که اگر موادی درون دندان بود. و باعث میشد که طول ریشه دندان کمتر به نظر برسد. چون این مواد داخل کانال ریشه قرار میگیرند و ان را پر تر نشان میدهند.

اتصالات این دستگاه ممکن است گاهی جرم بگیرد. و این جرم ها ممکن است. باعث شود که طول ریشه را بطور دقیق ارائه ندهد. پس حتما قبل از کار با دستگاه ان را تمیز کرده. و از نداشتن جرم در ان مطمئن شوید.

اپکس لوکیتور

تجهیزات دندانپزشکی دندان 724

شکل 2 اپکس لوکیتور

 دندان 724 | توضیع کننده ابزار در ایران

تجهیزات دندانپزشکی یکی از ان وسایلی است که در ایران جز اقلام ضروری محسوب میشود. و فروشگاه  dandan724با توجه به این نیاز توضیع کننده. انواع تجهیزات دندانپزشکی است. بگونه ای که در ایران یکی از فروشگاه های برتر در این ضمینه شده است. طیق نظر خریداران این شرکت عرضه کننده بهترین اجناس. و همچنین با پایین ترین قیمت است.

این شرکت علاوه بر اپکس لوکیتور عرضه کننده رادیوگرافی دندانپرشکی،اتوکلاو،سنسور ار وی جی، یونیت دندانپزشکی و… است. شما برای ثبت سفارش یا بازدید از تجهیزات شرکت ما به سایت دندان 724 مراجعه فرمایید. همچنین شما در سایت ما میتوانید ابزارها را به خوبی بشناسید و دیدگاه هایتان را با ما در میان بگذارید. و با اقای یوسفیان رییس شرکت dandan724 اشنا شوید. در این سایت شما میتوانید مشاوره رایگان دریافت نمایید. و از خدمات فنی و نخصصی برخوردار شوید. با ضمانت خرید کنید. و از این وسایل به خوبی استفاده نمایید.

نام مقاله

اپکس فایندر

دپارتمان

اوج شید

نویسنده

N.norozi

مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه

9 min