تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | دندان 724 دارای فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی!
تجهیزات دندانپزشکی دست دوم دندان 724

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | دندان 724 دارای فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی!

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | دندان 724 دارای فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی با فروش اتوکلاو دندانپزشکی!

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | چرا ما این خدمت را میرسانیم؟

اتوکلاو دندانپزشکی | چرا این ابزار در بین تجهیزات دندانپزشکی است؟

دندان 724 | ارائه کننده ی پک های رول استریل

شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

شکل 2 اتوکلاو دندانپزکشی

 

رادیوگرافی پری آپیکال (Periapical)، رایج‌ترین رادیوگرافی در دندانپزشکی است. فیلم در داخل دهان قرارمی گیرد و از دندان یا ناحیهٔ مورد نظر رادیوگرافی تهیه می‌شود.

دستگاه رادیوگرافی پری آپیکال قادر است تصاویر دقیقی از یک یا چند دندان محدود تهیه کند به گونه ای که وضعیت کامل دندان و بافت های اطراف آن را نشان دهد .

علت نامگذاری آن به عنوان پری اپیکال این است که وجود ضایعه در اطراف آپکس یا نوک ریشه را به خوبی نشان می دهد ولی از این تکنیک در بررسی لبه های Crest استخوانی اطراف دندان و همچنین پوسیدگی های بین دندانی نیز استفاده می شود .

البته در مورد اخیر ( بررسی پوسیدگی ) روش کار بایت وینگ است . از نظر محل استقرار ، دستگاه های پری اپیکال می تواند سقفی ، دیواری ، زمینی و یا قابل جا به جایی ( پایه های چرخدار ) باشند و از نظر تکنولوژی می توانند تصاویر رادیوگرافیک معمولی ( روی فیلم ) با دیجیتال تهیه کنند .

علاوه بر این، با استفاده از این عکس درمان ریشه دندان انجام می‌شود . در طول درمان ریشه دندان حداقل 4 عدد از این نوع عکس از دندان شما گرفته می‌شود . عکس اولیه که وضعیت ریشه دندان را نشان می‌دهد .

عکس دوم که طول فایل و یا سوزن را در کانال دندان شما نشان می دهد و دندانپزشک می‌تواند به طول ریشه دندان از روی این عکس پی ببرد. عکس سوم نشان می‌دهد که آیا مواد پُِرکننده ریشه ، تمام طول ریشه را پر کرده‌اند و در نهایت عکس آخر کیفیت درمان ریشه دندان را تایید میکند .

پس در ادامه با ما همراه باشین. همچنین در این مقاله بخشی از وقتمان را برای این خواهیم گزاشت که در خصوص یکی از ابزار های این شرکت یعنی اتوکلاو دندانپزشکی صحبت کنیم. این ابزار یکی از تجهیزات دندانپزشکی مهم به شمار میرود. پس در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشین.

همچنین شما میتوانید در شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی دست دوم . تصویری را از dandan724 مشاهده نمائید. پس در ادامه با ما همراه باشین. همچنین سعی کنین سری به تصویر نام برده بزنید. امیدواریم از این مقاله لذت ببرید.

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | چرا ما این خدمت را میرسانیم؟

شرکت دندان 724 یکی از بزرگترین شرکت هایی است که در زمینه ی ابزار دندانپزشکی. فعالیت میکند. این شرکت با اهداف بزرگی این اقدام را انجام داده است. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم دارای ویژگی هایی میباشند. ویژگی هایی که میتوانند به شما کمک کنند که بتوانید راحت تر وسایل را تهیه نمائید. این کار به دندانپزشکان جوانی که به تازگی وارد این عرصه شده اند میتواند کمک. شایانی بکند. در واقع امکان دارد دندانپزشکی باشد که به تازگی وارد عرصه ی کار شده باشد. به احتمال زیاد او پول زیادی ندارد که بتواند همه ی هزینه های خرید تجهیزات دندانپزکشی را تهیه نماید. پس میتواند به فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی ما مراجعه کند. در آنجا او میتواند لوازم مورد نیازش را. از جمله اتوکلاو دندانپزشکی را میتواند از ما خرید کند.

  تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | رادیوگرافی تک دندان

پشتیبانی یک مرکز تجهیزات Dentalاز مشتریان خود تا حدی می تواند باشد که انواع دست دوم دستگاه های Dental را که قیمت به نسبت مناسب تری نسبت به انواع نو دارند، عرضه نماید.

در خصوص اینکه آیا این ابزار از کیفیت مناسب برخوردار میباشند یا نه. باید بگوییم که شرکت ما قبل از اینکه خریدی را انجام دهد با استفاده از متخصصانی که دارد. تجهیزات را تست کیفیت میکند. پس در نتیجه ی این اقدام میتوان گفت که بهترین کار را ما انجام میدهیم. متخصصان شرکت ما زمانی که برای مشاهده ی کی ابزار میروند ابتدا به شکل کامل قسمت های مختلف ابزار را بررسی میکنند. سپس ابزار را در شرایط نامناسبی قرار میدهند. در شکل 2 اتوکلاو دندانپزشکی نیز میتوانید تصویری از dandan724 مشاهده نمائید.

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم دندان 724

شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

اتوکلاو دندانپزشکی | چرا این ابزار در بین تجهیزات دندانپزشکی است؟

یکی از ابزاری که شرکت ما به مشتریان خود عرضه میکند اتوکلاو دندانپزشکی است. این ابزار را ما هم به شکل نو و هم در تجهیزات دندانپزشکی دست دوم به فروش میرسد. در خصوص این ابزار ما مقاله هایی را به شکل خاص ارائه داده ایم. شما میتوانید با مراجعه به آنها در خصوص این ابزار مطالعاتی را انجام دهید. اما به دلیل اهمیت این ابزار در اینجا نیز ما توضیحاتی را به شما خواهیم داد. پس به این نکته دقت کافی را داشته باشین. در خصوص کارکرد این دستگاه میتوان گفت که این ابزار برای استریلیزه کاربرد دارد. در واقع با استریلیزه کردن دیگر ابزار کمک میکند که اقدامات مربوط به استریلیزه. سریعتر انجام شده و کار تسریع یابد.

در واقع این ابزار نه تنها در دندانپزشکی بلکه در پزشکی نیز کاربرد بسیاری دارد. در واقع از این ابزار برای ضد عفونی کردن ابزار و وسایل اتاق عمل کاربرد دارد. این ابزار با استفاده از بخار آب کار میکند. آب و محلول های ضد عفونی کننده با یکدیگر ترکیب میشود. سپس دستگاه دما را افزایش میدهد. در نهایت آب و محلولی که هست بخار میشود. سپس با افزایش فشار دستگاه ابزاری که در دستگاه قرار گرفته است تمیز و ضد عفونی میشود. پس به این نکته دقت کافی را داشته باشین. در ادامه ما ابزار کمکی ای را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. پس همراه ما باشید.

اتوکلاو دندانپزشکی

اتوکلاو دندانپزشکی دندان 724

شکل 2 اتوکلاو دندانپزکشی

دندان 724 | ارائه کننده ی پک های رول استریل

ابزاری در dandan724 به فروش میرسد که در اصل کمک کننده ی اتوکلاو دندانپزشکی میباشد. این ابزار به اتوکلاو این امکان را میدهد که ابزاری که استریل شده اند. را در بین ورقه هایی گزاشته شود تا دیگر دچار آلودگی نشوند. این ابزار نیز هم در تجهیزات دندانپزشکی دست دوم به فروش میرسد. و هم در دسته ی ابزار نو. شما قادر خواهید بود برای خرید هر دو حالت به فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی مراجعه کنید. در پایان وظیفه دانستیم اعلام کنیم که همه ی ابزاری که شما به شکل دست دوم خریداری میکنید دارای خدمات پس از فروش میباشند. در واقع شما میتوانید به راحتی هر مشکلی که در ابزار به وجود آمد را حل نمائید. پس به این نکات دقت داشته باشید. خب شما را به خدای منان میسپاریم.

عنوان مقالهبرخی از تجهیزات دندانپزشکی
نویسندهعلیرضا براتی
دپارتماناوج شید
مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه11 دقیقه