فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | کمپرسور و ساکشن دندانپزشکی
فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی دندان 724

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | کمپرسور و ساکشن دندانپزشکی

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | کمپرسور و ساکشن دندانپزشکی

   کمپرسور دندانپزشکی | از تجهیزات دندانپزشکی

ساکشن دندانپزشکی | از تجهیزات مهم دندانپزشکی

چرا کاربرد ساکشن در دندان پزشکی اجباری است؟

تجهیزات دندانپزشکی | دندان 724

شکل 1 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

شکل 2 کمپرسور و ساکشن دندانپزشکی

کمپرسور دندانپزشکی | از تجهیزات دندانپزشکی

در ابتدا ما برای شما کمپرسور دندانپزشکی را معرفی می کنیم. این ابزار جزیی از پرکاربردترین ابزار در دندانپزشکی است. این دستگاه هوا را در خود جمع می کند. و به صورت فشار آن را از خود خارج میکند. در دندانپزشکی استفاده از این ابزار الزامی است. این تجهیزات دندانپزشکی هر دو از اجزای یونیت دندانپزشکی هستند. و جزو اجزای یونیت دندانپزشکی به فروش می رسد. یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی در ایران فروشگاه دندان 724 است. این فروشگاه از بهترین عرضه کنندگان لوازم دندانپزشکی در ایران شناخته شده است. ما در مقالات قبل  برای شما هدف و آینده نگری مدیراین شرکت آقای یوسفیان را برایتان بازگو کردیم. لطفا از شکل 1 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی دیدن فرمایید.

برای شما کمپرسور معرفی شد. که کمپرسور هم مانند تمام تجهیزات دندانپزشکی از انواع مختلفی بهره دارد. یکی از انواع ان  روغنی است و که با  کمک روغن کار می کند. در دندانپزشکی توصیه می شود که  از نوع بدون روغن استفاده نشود. و بهترین نوع کمپرسورها روغنی هستند. اما اگر کمپرس های معمولی باشند در این صورت روغن را همراه با رطوبت مخلوطی می سازند. که عامل یکجا نشینی میکروب‌ها است. در حالی که خود کمپرسور وظیفه میکروب زدایی را دارد. در ادامه برای شما ساکشن دندانپزشکی را معرفی می‌کنیم. و در ادامه برای شما ذکر می کنیم که کمپرسور و ساکشن دندانپزشکی چه رابطه ای با هم دارند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی دندان 724

شکل 1 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

ساکشن دندانپزشکی | از تجهیزات مهم دندانپزشکی

ساکشن Dental دستگاهیست که باعث کاهش خون، بزاق و سایر بقایای تولید شده در طی مراحل Dental  می‌شود تا میزان ترشحات را در داخل دهان کم کند و Dental  بتواند عملکرد بهتری داشته باشد و همچنین بیمار نیز احساس راحتی کند.

این ابزار از آن دسته ابزارهایی است که در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی موجود است. بهترین نوع فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی در ایران فروشگاه dandan724 است . که در ادامه برای شما در مورد مزایای این شرکت توضیحات خواهیم داد. وظیفه ساکشن دندانپزشکی که در هنگام پرکردن و عصب کشی و ترمیم دندان در کنار دهان و شما قرار دارد. این است که  آبها و خورده دندان‌هایی که در دهان شما اضافی است را جمع می کند. نبودن این ابزار باعث می‌شود که شما مدام در دهان تان احساس خون آلود بودن را بکنید. که این بسیار بد است.

  فسفر پلیت ایرتکنیک | 3 کاربرد از این دستگاه تصویربرداری دندان

کمپرسور و ساکشن دندانپزشکی از انواع مختلفی تشکیل شده‌اند. که در بالا برای شما از انواع کمپرسور دندانپزشکی توضیحات دادیم. ساکشن  شامل دو نوع است. اولین نوع ساکشن هوایی است که تمام ذرات اضافه در هنگام ترمیم دندان  از دهان شما خارج می‌کند. و کاملا از دهان شما جدا است. و فقط صدای آزاردهنده دارد. اما نوع دیگر ساکشن دندانپزشکی ساکشن آبی است که آب و خون را از دهان شما خارج می‌کند. که این در دهان شما قرار می گیرد.

چرا کاربرد ساکشن در دندان پزشکی اجباری است؟

ساکشن دندانپزشکی همانطور که ذکر شد. کارایی اش جمع کردن و مکش مواد اضافی از دهان است. اما این کار چه اجباری دارد؟ زمانی که شما به دندان پزشکی مراجعه می کند. لثه او بی حسی تزریق می شود تلخی دارد. و بیمار پس از تزریق  حالت تهوع می گیرد. و ساکشن هوای داخل در دهان را تغییر می دهد. این تغییر هوا سبب جلوگیری از حالت تهوع بیمار میشود. استفاده از ساکشن دندان 724دلایل دیگری هم دارد. که در مقالات بعدی به آن اشاره می کنیم. برای درک بیشتر شما میتوانید شکل 2 کمپرسور و ساکشن دندانپزشکی را مشاهده کنید. و در این ضمینه نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

یک سوالی که هنگام ترمیم دندان به ذهن بیمار می رسد این است. که این خون، مواد و تمام چیزهایی که از دهان او خارج شده است. به کجا ریخته میشود؟ ساکشن مستقیماً به شبکه و لوله فاضلاب متصل است.  که این مواد کاملاً به آنجا ریخته می شود. مگر آنکه مواد شیمیایی جز آنها باشد. که توصیه می‌شود از آن مواد با استفاده از دستگاه هایی از بین آنها خارج شود. کمپرسور و ساکشن دندانپزشکی هر دو از اجزای یونیت دندانپزشکی هستند. که کار آن کم کردن  میکروب ها و مواد اضافی هستند.  و هر دو وظیفه دارند که میکروب زدایی کنند. نبود هر یک از آنها باعث کمبود در دندانپزشکی می شود.

کمپرسور و ساکشن دندانپزشکی دندان 724

شکل 2 کمپرسور و ساکشن دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی | دندان 724

Dandan724 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی است. که شما می توانید با خیال راحت علاوه بر آنکه مقالاتی در مورد انواع لوازم تجهیزات دندانپزشکی بخوانید. در مورد خرید آن‌ها اقدام بفرمایید. شرکت فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی در اصفهان است. اما این شرکت به تمام ایرانیان عزیز خدمات ویژه‌ای می رساند. علل خصوص محصولاتش را با قیمت مناسبی برای شما عزیزان به فروش میرساند. برای خرید این تجهیزات دندانپزشکی به سایت dandan724 مراجعه فرمایید.  بهترین شرکت های فروش لوازم تجهیزات دندانپزشکی در ایران است بعد از خرید از این شرکت می توانید. این حرف را کاملاً به ذهن برسانید و قبول نمایید. این فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی خود را مانند قیمتی که در بازار ان را مشاهده میکنید. نیست. بلکه با قیمتی کاملا مناسب تر به خصوص کمپرسور و ساکشن دندانپزشکی  برای شما اماده است.

موضوع مقالهمعرفی کمپرسور دندانپزشکی و ساکشن دندانپزشکی
دپارتماناوج شید
نویسندهN.norozi
مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه این مقاله11 min