یونیت دندانپزشکی | یکی از تجهیزات دندانپزشکی دندان 724 این محصول است !
یونیت دندانپزشکی دندان 724

یونیت دندانپزشکی | یکی از تجهیزات دندانپزشکی دندان 724 این محصول است !

یونیت دندانپزشکی | یکی از تجهیزات دندانپزشکی dandan724!

یونیت‌ و صندلی‌ دندانپزشکی‌ | معرفی کاربرد یونیت دندان 724 :

اجزای یونیت دندانپزشکی | عوامل و اجزای یونیت شرکت ما

مهمترین عوامل تاثیر گذار در انتخاب بهترین یونیت | معرفی dandan724

شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی

شکل 2 یونیت دندانپزشکی

یونیت‌ و صندلی‌ دندانپزشکی‌ | معرفی کاربرد یونیت دندان 724 :

یونیت  یکی از تجهیزات دندانپزشکی است که در دندانپزشکی قرار دارد. شخصی که دچار مشکل است بروی یونیت قرارمیگیرد . صندلی بیمار یا همان یونیت وسیله ای برای واپایش حرکت های یونیت و تمام ابزار جهت درمان  بیمار میباشد. یکی از ویژگی هایی که همه یونیت ها ان را شامل میشوند ستونی  است که لامپ دنداپزشک را نگه میدارد. صندلی های دندانپزشکی شامل ورودی اب وخروجی مواد مازاد میباشد زیرا تمام ابزار نیاز به WEATHER دارند.

همانطور که در شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی مشاهده میکنید تصویری قابل مشاهده است حتما از ان دیدن کنید.

فعال شدن یونیت با استفاده از اب و الکترسیته و هوای فشرده و… امکان پذیر میباشد. متصل بودن پوار WEATHER و ابزارهای چرخشی به دو صورت میباشند: 1.HOSE از بالا 2.HOSEاویز. بهترین نوع شلنگ ها شلنگ از بالاس زیرا خطر سقوط وسایل ها و ابزار ها را کاهش میدهد.

یکی ازموارد لازم در یونیت که باید رعایت شود اینه که وسایل به طوری قرار گیرند. که دنداپزشک دسترسی اسان داشته باشد. این کار باعث میشود که منتشر شدن عفونت ها به حداقل ممکن برسد. سطح های صندلی باید صاف و بدون فرورفتگی باشند تا به آسانی عفونت ها از بین بروند. و رنگ روی سطح بدنه از بین نرود. به همین دلیل است که یونیت هایی که دارای رنگ پخته شده اند پر طرفدارتر هستند. از کاور های پلاستیکی برای ابزار ها استفاده میشود که قابلیت یک بار استفاده دارند.

یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی دندان 724

شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی

اجزای یونیت دندانپزشکی | عوامل و اجزای یونیت شرکت ما

در ادامه به اجزا و عوامل یونیت میپردازیم:

یکی از اجزای یونیت بازوی صندلی است. که برای نگه داشتن لامپ یونیت قابل استفاده میباشد.

ازدیگراجزای یونیت دندانپزشکی لامپ که جزیی از تجهیزات دندانپزشکی برای یونیت است. یکی از شرایط فوق مهم ان این است که نور ان بایدبه مقدارلازم وخنک باشد.ِ میزان روشنایی لامپ یونیت مربوط به  انواع گلس رفلکس است که این گلس در پشت چراغ است. میزان قابل تغییر شدت نور از هشت هزار تا بیست و چهار هزار است. اگر اندازه نور به اندازه لازم نباشد امکان دارد که باعث خستگی چشم دندانپزشک شود . پس لامپ فقط باید دهان بیمار را روشن نگه دارد. بروی میز دکتر کلیدهایی وجود دارد که میزان نور قابل تنظیم است.

همچنین در شکل 2 یونیت دندانپزشکی مشاهده میکنید نیز تصویری از این محصول قابل رویت است.

  دستگاه روتاری و کاربردهای آن در دندانپزشکی دندان724 !

krashvar و دوش ان از دیگر اجزای یونیت است که از اجناس متفاوت تشکیل شده است. دوش اب لیوان میزان اب لازم برای تمیز کردن دهان بیمار پس از درمان را تهیه میکند. این اب میتواند از اب معمولی داخل لوله استفاده شود یا از یک محفظه که درون ان اب نگه داری میشود. krashvar قابل تنظیم برای مدت زمان شستشو و….. است.

میز دنداپزشک هم جزیی از یونیت محسوب میشود که کنترل یونیت توسط  کلیدهایی که روی ان است صورت میگیرد. علاوه بر واپایش قسمت های مختلف میتوان اپشن های متفاوت ان را کنترل کرد.

دکمه های متفاوتی بر روی این دستگاه وجود دارد. برای مثال میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

دکمه واپایش برای تنظیم نشیمنگاه دندانپزشک

دکمه واپایش جداسازی اب خنک و داغ کراشوار

دکمه ان واف شدن لامپ

تجهیزات دندانپزشکی

یوینت دندانپزشکی دندان 724

شکل 2 یونیت دندانپزشکی

مهمترین عوامل تاثیر گذار در انتخاب بهترین یونیت

عوامل تاثیرگذار در خرید بهترین نوع یونیت

موارد زیر جز عوامل مهم در انتخاب یونیت مناسب است.

  • شکل ظاهری یونیت باید مورد پسند باشد.
  • قیمت ان مورد پسند مشتری باشد.
  • استاندارد های ملی در ان قابل توصیف باشد.
  • کاربرد های یونیت به مقدار لازم باشد.
  • خدمات پس از فروش ان باید جذاب باشد.
  • ویژگی های یونیت باید به اندازه باشد.

مطمعنا جز اولین سوالهایی که به ذهن خریدار میرسد این است که یونیت داخلی بهتر است یا خارجی؟

درحال حاضر با اطمینان کامل میتوان گفت که برندهای سازنده یونیت ایرانی جز برند های برتر دنیا به حساب میاید. که دراین صورت شما با اعتماد کامل میتوانید از فروشنده های ایرانی خرید کنید. ازلحاظ قیمت و کیفت مناسب ما به شما یونیت ایرانی توصیه میکنیم.

حال پیشنهاد ما به شما فروشگاه دندان 724 است که تمام ویژگی های نام برده را دارا است. فروشگاه شرکت ما  یک فروشگاه ایرانی و کاملا مطمعن است. تمام ابزار های دندانپزشکی ان گارانتی دارد و با ضمانت به فروش میرسد. گارانتی ذکرشده در دندان724 از 12 ماه تا14 ماه میباشد. این میزان وابسته به نوع محصول است. فروشگاه dandan724 از باتجربه ترین فروشگاه ابزار دندانپزشکی است. این ویژگی باعث میشود که این فروشگاه نقاط ضعف خود را برطرف کند.

درباره ی دندان 724

یونیت دندانپزشکی شرکت ما کاملا با صرفه اقتصادی است. و در این فروشگاه کیفیت از مهمترین ویژگی ها برای انها محسوب میشود. برای خرید این محصول میتونید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی شرکت ما مراجعه کنید. در این فروشگاه شما میتوانید انواع ابزاردندانپزشکی دست دوم را خریداری کنید. همچنین در این فروشگاه شما میتوانید ابزار مختلف را یافته و متناسب با نیازتان خرید خود را انجام دهید. شرکت ما تمام تلاش خود را کرده است تا نیازهای دندانپزشکان عزیز را برایشان فراهم کند. به همین منظور یک فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است. و در این فروشگاه انواع مختلف تجهیزات دندانپزشکی را به فروش میرساند. همچنین برای راحتی کار دندانپزشکان عزیز تسهیلاتی را برای برخی محصولات در نظر گرفته است. برای اطلاع از این تسهیلات به فروشگاه ما ویا به طور ویژه به توضیحات هر محصول مراجعه کنید.


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/dandan72/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:34 Stack trace: #0 /home/dandan72/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(658): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/dandan72/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/dandan72/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 34