یونیت شیک طب | پرفروش ترین محصول شرکت دندان 724 در سال 97
یونیت شیک طب

یونیت شیک طب | پرفروش ترین محصول شرکت دندان 724 در سال 97

یونیت شیک طب

یونیت دندانپزشکی شیک طب | یونیت چیست؟

بهترین مارک های یونیت دندانپزشکی:

بهترین مارک های یونیت دندانپزشکی ایرانی

بهترین یونیت های دندانپزشکی خارجی

یونیت دندانپزشکی شیک طب | عوامل موثر در تهیه و خرید

#یونیت دندانپزشکی شیک طب | اجزای تشکیل دهنده

یونیت دندانپزشکی شیک طب

شکل 1 یونیت دندانپزشکی شیک طب

شکل 2 یونیت دندانپزشکی شیک طب

یونیت شیک طب

یونیت شیک طب | یونیت چیست؟

یقینا زمان رفتن به مطب دندانپزشکی دندانپزشک تان، یونیت دندانپزشکتان را مشاهده کرده اید. یونیت شیک طب یکی از تجهیزایتی است که در دندانپزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است. یونیت دندانپزشکی شامل یک صندلی و اینسترومنت هایی میباشدکه مریض بر روی صندلی یونیت دندانپزشکی قرار می گیرد. پس از آن پزشک با استفاده تجهیزات یونیت، مریض را بهبودی میبخشد. صندلی یونیت راحتی و رفاه مریض را در زمان انجام اقدامات پزشک فراهم مینماید. علاوه بر همه ی گفته ها یونیت های دندانپزشکی شامل ابزارهایی میشوند که میتواند جهت جابجایی صندلی را تعیین نماید. همچنین یونیت وظیفه دارد که کار را برای پزشک ساده و سهل نماید تا سرعت پیشرفت کار افزایش یابد.

یونیت های دندانپزشکی آب و هوای ورودی برای شروع کار اینسترومنت ها، ساکشن و … است. و نیز فاضلاب خروجی داشته که این در طی کردن روند امور به دندانپزشک کمک بسیاری میکند. برای فعال کردن یونیت میتوان از جریان برق یا پدال و یا آب استفاده کرد. همچنین در برخی از مدل ها وجود یک کلید این کار را برای ما انجام میدهد.

با کیفیت ترین یونیت های دندانپزشکی آن دسته ای هستند که دندانپزشک قادر باشد به سادگی از آن استفاده کند. همچنین بتواند به راحتی به قسمت های مختلف آن دسترسی داشته و مسلط باشد. از ویژگی های دیگر یک یونیت دندانپزشکی خوب میتوان به صاف بودن سطح اشاره کرد تا بشود به سادگی آن را پاک و آنتی باکتریال نمود. برترین یونیت های دندانپزشکی  آن دسته اند که زمان پاک کردن و آنتی باکتریال نمودن، رنگشان تغییر نکند. و نیز میتوان به این نکته اشاره کرد که دارای منابع جداگانه باشند. که در این منابع آنتی باکتریال کننده جای گیرد و سپس با آب ترکیب میشوند. سپس باعث کاهش میکرو ارگانیسم های موجود در یونیت میشوند.

بهترین مارک های یونیت دندانپزشکی:

قبل از معرفی شما میتوانید نمونه ای از این یونیت را در شکل 1 یونیت شیک طب مشاهده نمائید.

یونیت شیک طب

شکل 1 یونیت شیک طب

بهترین مارک های یونیت دندانپزشکی ایرانی

برترین مارک های یونیت دندان پزشکی که تولید ایرانی باشند میتوان مواردی که در ذیل آمده است را نام برد:

  1. یونیت شیک طب
  2. یونیت دندانپزشکی دنتوس
  3. یونیت دندانپزشکی فیروز دنتال
  4. یونیت دندانپزشکی پارس دنتال
  @8نکته اساسی درباره ی یونیت دندانپزشکی|تجهیزات دندانپزشکی

در بین این مارک ها باز یونیت دندانپزشکی شیک طب بهترین مارک میباشد. زیرا در رعایت مواردی که در قسمت قبل گفته شد، بیشترین دقت را داشته و نهایت تلاش خود را میکند.

بهترین یونیت های دندانپزشکی خارجی 

بهترین مارک های یونیت دندانپزشکی تولید آلمان و در حالت کلی اروپایی را میتوان در دسته های زیر نام برد:

  1. یونیت دندانپزشکی دیپلمات
  2. یونیت دندانپزشکی ویتالی
  3. یونیت دندانپزشکی میلیونیکو

یونیت دندانپزشکی شیک طب | عوامل موثر در تهیه و خرید

یقینا جهت خرید با کیفیت ترین یونیت دندانپزشکی دقت به عوامل مؤثر در خرید حائز اهمیت سات. زیرا این عوامل باعث تاثیر در تصمیم ما میشوند. تعدادی از این عوامل در ذیل آورده شده است:

  • زیبایی و قشنگی یونیت دندانپزشکی
  • مورد هایی که به مکان نصب یونیت شیک طب مرتبط باشند
  • رعایت کیفیت و ملزومات موجود در یونیت
  • قیمت
  • چگونگی عملکرد یونیت دندانپزشکی
  • خدمات بعد از فروش
  • آپشن ها و کاربردهای آن

خب پس از همه ی بررسی ها وقت آن رسیده است که اجزای سازنده ی یونیت را بررسی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

#یونیت شیک طب | اجزای تشکیل دهنده

قطع به یقین برترین یونیت دندانپزشکی آن یونیت هایی میباشند که اجزای سازنده ی آن ها بهترین باشند. بهتترین در طراحی، بهترین در کاربرد، بهترین در ارائه ی امکان دسترسی و… . پس با تعاریف گفته شده قسمت های اصلی یونیت دندانپزشکی عبارت اند از:

  1. میز دستیار
  2. بازو و چراغ و پایه ی یونیت شیک طب
  3. میز دندانپزشک یا کنسول
  4. دوش آب لیوان به علاوه ی ظرف کراشور

یوی میز یونیت ها، controls و Holders مستقر شده است. کنترل کننده هایی برای تنظیم نشیمنگاه و هولدر‌ها به منظور مراقب از ابزار. ابزاری نظیر: بزاق کش، ساکشن، اینسترومنت ها، لایت کیور و … است. نیز لوله هایی به منظور جابجایی هوا و آب و استخراج خون و بزاق در تابلت یونیت دندانپزشکی موجود است.

در شکل 2 یونیت دندانپزشکی شیک طب نمونه ای از این یونیت برای مشاهده قرار گرفته است.

یونیت شیک طب

شکل 2 یونیت دندانپزشکی شیک طب

یونیت دندانپزشکی شیک طب

یونیت شیک طب که در قسمت های قبل به عنوان بهترین برند یونیت انتخاب شد. در اینجا به بررسی و تحلیل آن خواهیم پرداخت. این یونیت ها ظاهری زیبا و کاملا منطبق با اصول را دارا میباشد. تابلت موجود در این یونیت ها ۴ شلنگ دارد که از بالا است. همچنین قابلیت اتصال لوله پنجم به یونیت را نیز دارا میباشد. تابلت دستیار نیز قابلیت کنترل صندلی مریض و چراغ را برای پزشک دارا میباشد. این یونیت دارای زیر سری ۲ محوره میباشد. کاور های آن با قابلیت شست و شو، آنتی باکتریال را برای شما به ارمغان می آورند. پدال در آن به منظور استفاده های متفاوتی وجود دارد. امکان کنترل صندلی و چراغ را برای پزشک یا دستیار فراهم میکند. این یونیت دندانپزشکی شامل مخزن آبی برای شرایط اضطراری و آبگرمکن میباشد. همچنین دارای یک سال ضمانت و خدمت های بعد از فروش تا 9 سال پس از خرید است.

شرکت دندان 724 با ارائه ی بهترین یونیت شیک طب های ایرانی به مشتریان خود خدمت رسانی میکند.