فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | پرکردن دندان توسط امالگاماتور
امالگاماتور دندان 724

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | پرکردن دندان توسط امالگاماتور

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | پرکردن دندان توسط امالگاماتور

کاربرد این ابزار چیست؟

مواد پرکننده دندان توسط این ابزار | موادی مطمئن برای پر کردن دندان

لایت کیور | ابزاری دیگر جهت پرکردن دندان

چگونگی نگه داری این دستگاه | راه های پیشنهادی

شکل 1 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

شکل 2 امالگاماتور

در این مقاله شرکت دندان 724 برای شما در مورد. این ابزار مطالبی قرار میدهد. تا اطلاعات شما در این ضمینه افزایش یابد. ما در مقالات قبل در این مورد برای شما مطلبی قرار دادیم. که میتوانید برای خواندن این مقاله مراجعه و در بخش ارشیو وبلاگ ان را مطالعه کنید. اما حال در این مقاله در مورد این ابزار توصیحاتی کامل تری قرار میدهیم. تا شما عزیزان در مورد این ابزار اطلاعات کافی داشته باشید. لطفا به توجه فرمایید.

کاربرد این ابزار چیست؟

امالگاماتور یکی از تجهیزات فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی است. که در دندانپزشکی به وفور یافت میشود. زمانی که درون دندان شما خالی میشود. و موادی درون ان نیست. شما احساس درد دندان شدید پیدا میکنید. مخصوصا زمانی که شما غذایی میخورید. مواد غذایی درون دندانتان فرو می رود. . باعث دندان درد میشود. در این زمان اولین فکری که به ذهن شما میرسد این که به دندانپزشکی مراجعه کنید.

در دندانپزشکی با استفاده از اپکس لوکیتور dandan724 طول ان را اندازه میگیرند. و با استفاده از این ابزار مواد پرکننده دندان را درون ان قرار میدهند. این ابزار جزیی از پراستفاده ترین ها در دندانپزشکی است. و به همین ترتیب هم جزیی از پرفروش ترین ها در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی است. و علت ان این است که اکثرا مردم در طول زندگی خویش حتما با مشکل دندان درد. روبرو میشوند که درمان ان پرکردن دندان است. لطفا از شکل 1 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی دیدن فرمایید.

پس اینگونه است که از امالگاماتور ها حتما در دندانپزشکی استفاده میشود. برای خرید این ابزار میتوانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی دندان 724 مراجعه کرد.

فروشگاه اینتزنتی تجهیزات دندانپزشکی

امالگاماتور دندان 724

شکل 1 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

مواد پرکننده دندان توسط این ابزار | موادی مطمئن برای پر کردن دندان

این وسیله مواد خاصی را درون دندان قرار میدهد. به گونه ای  که شما دیگر احساس درد دندان ندارید. و دندان شما کاملا پر میشود. این مواد شامل امالگام و مقداری جیوه. و مواد دیگر مانند قلع، سرب و… استفاده میشود. این مواد پرکننده کاملی هستند. که دردندانپزشکی استفاده میشود. فقط در اینجا مشکلی که وجود دارد. این است که جیوه جز موادی است. که در هنگام مخلوط شدن با مواد پرکردن dandan724. کاملا صفت و بدون استفاده است. برای این مشکل سازندگان ان راهی را پیدا کردند. و دستگاه امالگاماتور را طوری ساختند. که جیوه و امالگام و مواد دیگر در دو بخش جدا قرار میگیرند. به طوری که هنگام پر کردن دندان مقدار کمی جیوه. با امالگام مخلوط  و درون دندان قرار میگرفت. و این کار باعث میشد که جیوه صفت نشود.

  #20 مورد از ویژگی اتوکلاو یوروندا را با هم خواهیم اموخت

بعضی از افراد به دلیل انکه رنگ این پرکننده سیاه است. زیاد از ان خوششان نمیاید. و به انها مایل هستند که از پرکننده های دیگر استفاده کنند. در ادامه برای اشنایی شما با ان مواد و دستگاه جدید با شما صحبت خواهیم کرد. برای درک بیشتر لطفا از شکل 2 امالگاماتور دیدن فرمایید.

لایت کیور | ابزاری دیگر جهت پرکردن دندان

برای پر کردن دندان مواد مختلفی وجود دارد مانند آمالگام، سرامیک، کامپوزیت، طلا و… که Dental یکی از آن ها را بر حسب نیاز انتخاب می کند. از بین این مواد، کامپوزیت ها نیاز دارند تا برای خشک کردن مدتی را در معرض تابش نوری که از دستگاه لایت کیور ساطع شده است قرار گیرند…

یکی از بهترین مواد پرکننده دندان. طلا است. طلا با اینکه قیمت بسیار زیادی دارد. اما کاملا مطمئن و بدون نقص است. و جلوه زیبایی به دهان شما میدهد. اما پراستفاده ترین مواد استفاده شده در دندانپزشکی. کامپوزیت است. زیرا هم قیمت مناسب تری دارد. هم به رنگ تیره نیست. همه این مواد با استفاده از لایت کیور. قابل استفاده است. این ابزار با نور این مواد را در دندان قرار میدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید. به فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی دندان 724 مراجعه کنید. و در انجا در جهت خرید این محصول و محصولات دیگر تلاش کنید.

امالگاماتور

امالگاماتور دندان 724

شکل 2 امالگاماتور

 

چگونگی نگه داری این دستگاه | راه های پیشنهادی

امالگاماتور قطعا از دستگاه های است. که باید به خوبی از ان نگه داری کرد. تا به زودی از بین نرود وقابل استفاده باشد. یکی از راه های مهم این است. که پس از هربار استفاده از این ابزار حتما حتما ان را تمیزکنید. علت ان این است که مواد درون ان هنگام ترکیب ممکن است. لوله ترکیب کننده را ببندد. و برای دفعه بعد که میخواهید از این ابزار استفاده کنید. راه ان بسته باشد. و مواد به خوبی مخلوط نشود. و باعث مشکل در راه درمان شود. از دیگر راه های این است. که به هیچ وجه ان را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

فروشگاه های اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی از ان دسته فروشگاه هایی هستند. که طرفداران زیادی دارند. زیرا هم مردم به این فروشگاه ها جهت کسب اطلاعات مراجعه میکنند. و هم کسانی که برای خرید مراجعه میکنند. در این فروشگاه ها شما میتوانید تمام تجهیزات دندانپزشکی را مشاهده. و جهت نیاز انها را خریداری کنید. یکی از فروشگاه های برتر در این ضمینه dandan724 است. که با تجربیات بسیار بهترین نوع تجهیزات خود را برای فروش گذاشته است. این شرکت تنها توزیع کننده مناسب در ایران است.

موضوع مقالهابزار پرکننده دندان
دپارتماناوج شید
نام نویسندهN.norozi
مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه8 min