اتوکلاو فراز مدل ماتیسی | تجهیزات دندانپزشکی و تجهیزات دندانپزشکی دست دوم
اتوکلاو فراز مدل ماتیسی دندان724

اتوکلاو فراز مدل ماتیسی | تجهیزات دندانپزشکی و تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

اتوکلاو فراز مدل ماتیسی

اتوکلاو فراز | چگونگی کار دستگاه

1) تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | باتم شرایط:

2) یونیت دندانپزشکی | تعویض دسترسی و اختیارات کاربرها:

3) طریقه ی عملکرد سیستم:

4) تنظیمات:

اتوکلاو فراز | چگونگی حفظ و نگهداری سیستم:

تست نشتی:

شکل 1 اتوکلاو فراز ماتیسی

شکل 2 تجهیزات دنانپزشکی دست دوم 

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | همه چیز راجع به یکی از محصولات ما

اتوکلاو فراز مدل ماتیسی

در ابتدا باید به بررسی اتوکلاو فراز مدل ماتیسی و دارایی های این محصول اشاره نمود. اما پیش از اون ما قصد داریم که به شما بگیم، این سیستم چگونه عمل میکنه. در حالت کلی میشه گفت که این ابزار با تجهیزاتی که داره میتونه همه ی اقداماتی که برای انجام اونا طراحی شده رو انجام بده. در پایان کار هم وسایل رو برای شما استریل و تمیز برای شما باقی میزاره.

خب در زیر برخی از ویژگی های این سیستم رو داریم که شما میتونید اونا رو مطالعه کنید.

سرعت تمیز و شست و شوی بسیار زیاد از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه در دندان724 میباشد.

مکنده وکیوم هایی که تو این دستگاه هستند رو میشه. به عنوان قوی ترین مکنده ها در میان تجهیزات دندانپزشکی عنوان نمود.

این دستگاه این قابلیت رو داره که لوازم و تجهیزات رو در پایان کار خشک به ما برگرداند. این کار را با استفاده از تامین دمای بسیار بالا برای سیستم امکان پذیر میکند.

این دستگاه دوره های مختلف کاری دستگاه رو به شما نمایش میدهد.

این قابلیت رو داره که ارتغاشات و ناملایمات موجود در برق را خنثی کند. همچنین در صورت رخداد انشتات در بخارات خروجی به شما اختار میدهد.

خب در ادامه ی مطلب قصد داریم که بهتون بگیم این دستگاه چجوری کار میکنه.

همچنین شما میتوانید در شکل 1 اتوکلاو فراز مدل ماتیسی و نیز در شکل 2 تجهیزات دندانپزشکی دست دوم میتوانید تصاویری از این محصول را مشاهده نمائید.

اتوکلاو فراز مدل ماتیسی دندان724

شکل 1 اتوکلاو فراز مدل ماتیسی

اتوکلاو فراز مدل ماتیسی | چگونگی کار دستگاه

اتوکلاوی که ما به شما توضیح خواهیم داد به شکلی ساخته شده که به شما این امکان رو میده که اقدام مد نظرتون رو انتخاب کنید. بعد از اون خود سیستم به شکل خودکار اقدامات لازم و مراحل را دنبال میکنند. همینطور میشه گفت که بعد از اینکه امور مربوطه رو انجام داد، ابزار رو استریل و شسته به شما تحویل میدهد.

شما باید به این نکته ی مهم دقت کرده و پیش از اینکه سیستم رو راه اندازی کنید اون رو انجام بدهید. اون هم اینه که باید داخل سیستم به اندازه ی 2.1 بار در اون آب بریزید. همینطور باید به میزان 5.9 بار اون رو مورد فشار گاز قرار بدید. منظور مان از فشار گاز همان فشاری ه که به کمپروسور سیستم وارد میشه.

  6 نکته ی اتوکلاو یوروندا که در هنگام خرید باید بدانیم

در سیستم تعدادی دکمه برای انجام یک سری از اقدامات وجود داره. شما برای انجام این امور میتونید از این دکمه ها استفاده کنید. ما در ذیل مطلب این دکمه هارو توضیح داده ایم. پس با ما همراه باشین.

1) تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | دکمه ای برای شرایط:

در قسمتی از سیستم در یک تلوزیون شرایط عمومی سیستم مانند باز یا بسته بودن در هارو نمایش میدن. همینطور میشه گفت که دیگر شرایط سیستم رو شما میتونید تو این مانیتور مشاهده کنید.

اتوکلاو فراز مدل ماتیسی

2) تعویض دسترسی و اختیارات کاربرها:

این قابلیت برای نظارت بر درستی انجام امور موجود میباشد. در حالت کلی شما میتوانید از این قابلیت برای این استفاده کنید که هر کاربر و هر شخصی که میخواهد از این سیستم. استفاده کند تا چه اندازه میتواند از ابزار آن استفاده کند.

اتوکلاو فراز مدل ماتیسی

3) طریقه ی عملکرد سیستم:

بعد از اینکه کاربری وارد سیستم شد و شروع به راه اندازی سیستم کرد. با بهره گیری از دکمه ای تحت عنوان کنترلر درگاه استریل نشده قادر خواهد بود که این درگاه رو غیر قابل نفوذ کنه. دقت کنید که مدار داخلی این دستگاه به شکلی میباشد که شما باید تا پایان عملیات closing دکمه را فشار دهیم. در غیر اینصورت اگر در حین عملیات دکمه را رها کنید، درگاه مجددا باز میشود. بعد از اینکه این درگاه غیر قابل نفوذ شد، میتوانید از امکانات و قابلیت های اتوکلاو فراز مدل ماتیسی بهره برد.

4) تنظیمات:

بعد از اینکه یکی از کاربران شما وارد سیستم بشه. گزینه ای تحت عنوان تنظیمات رو در دسترس خواهد داشت که باعث میشه بتونه در سیستم و محیط های اون دسترسی و دخل و تصرف داشته باشه.

اتوکلاو فراز مدل ماتیسی | چگونگی حفظ و نگهداری سیستم:

برای اینکه از این سیستم و دستگاه بتوان در طولانی مدت استفاده کرد و از کارایی آن کم نشود. باید مواردی که در ذیل آورده ایم را رعایت کنید.

  • محافظ های ورودی رو همواره چک کنید تا دچار عیب یا انقطاعی نشده باشند. در صورتی که مشکلی وجود دارد آنرا رفع کنید و یا با متخصصان ما تماس بگیرید.
  • توی قسمتی از سامانه با ترکیبی از یک مایعی که اسیدی نباشد و نیز شوینده باشد بشویید.
  • روغن دان دستگاه رو در صورتی که مقداری از اون کم شده بود، با روغن مخصوص جبران کنید. از روغن های 41 میتونید بهره ببرید.
  • اگر در قسمت هوادهی مایعی وجود داشت، حتما آنرا خارج کرده و قسمت مربوطه را خشک کنید.
اتوکلاو فراز مدل ماتیسی دندان724

شکل 2 تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

اتوکلاو فراز مدل ماتیسی

سنسور rvg | تست نشتی:

یکی از رخداد هایی که میتونه در عملکرد سیستم اختلال ایجاد کنه اینه که در سیستم انشعابی باشد. یا قسمتی که مواد داخل سیستم را به قسمتی دیگر و یا خارج سیستم منتقل کنه.

خب برای اینکه خیالمان را از این بابت راحت کنیم، باید از سیستم خود امتحان بیرون پاشی را بگیریم. اگر نتیجه این بود که در سامانه نشتی ای وجود دارد باید در اسرع وقت آنرا رفع کنید. برای اینکار بهترین راه اینست که با متخصصان ما تماس گرفته و با آنها مشورت کنید.

در ذیل میتونید با کلیک بر روی هر عبارت به قسمت مربوطه وارد شده و مطالبی را که مورد نیازتان است بررسی نمائید.

اتوکلاو فراز مدل ماتیسی

اپکس لوکیتور

رادیوگرافی تک دندان

یونیت دندانپزشکی

فسفر پلیت صفحه ای

تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم