تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | 3 مدل از تجهیزات دندانپزشکی دندان724
تجهیزات دندانپزشکی دست دوم دندان724

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | 3 مدل از تجهیزات دندانپزشکی دندان724

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | تجهیزات دندانپزشکی دندان724

اتوکلاو 24 لیتری یوروندا | یکی از تجهیزات دندانپزشکی دست دوم ما

فسفر پلیت شیک طب | یکی دیگه از تجهیزات دندانپزشکی

آمالگاماتور کپسولی | موجود در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

شکل 2 تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم | تجهیزات دندانپزشکی دندان724

شرکت دندان724 یکی از بزرگترین توزیع کننده های تجهیزات دندانپزشکی در سطح کشوره. این کمپانی چندین ساله که در این زمینه در حال فعالیت میباشه. تلاش های بسیاری در زمینه ی پیشرفت و بهبود خود کرده است. همچنین سعی کرده که همه نیاز های دندانپزشکان گرامی رو پاسخگو باشه.

این سازمان برای اینکه بهترین سود رو شما از خرید و معامله با ما ببرید. سعی کرده بهترین کیفیت از محصولات رو به دست ما برسونه. همچنین نهایت تلاش خود رو کرده که محصول هایی رو به شما عرضه کنه که بتونه بیشترین کاربری رو برای شما داشته باشه.

دقت کنین که در شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی دست دوم و نیز در شکل 2 تجهیزات دندانپزشکی تصاویری از محصولات ما قرار گرفته است.

شکل 1 تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | فروش تجهیزات دست دوم

یکی دیگر از اقداماتی که این شرکت (دندان724) برای 724 رفاه حال مشتری های خود انجام داده. این بوده که توزیع و عرضه تجهیزات دندانپزشکی دست دوم رو راه اندازی کرده. این دسته از محصولات ما میتونه به شما سود زیادی رو برسونه. شما میتونین با خریدن یه محصول که قابلیت استفاده ی بالایی داره، میتونین کار های زیادی رو پیش ببرین.

همینطور با استفاده از این دسته از محصولات ما مجاب به پرداخت هزینه ی کمتری نسبت به آکبند های همون محصول میشین. این میتونه خدمت بزرگی باشه که به شما کمک زیادی میکنه.

البته ممکنه که شما نگران این موضوع باشین که نکنه محصولی که خریداری میکنین کیفیت خوبی نداشته باشه. و بعد از اینکه یه مدت ازش استفاده کردین، از کار بیوفته و هزینه روی دستتون بزاره. همچنین شمارو مجبور به این کنه که اون رو کنار بزارین و یکی دیگه خریداری کنین.

اما در پاسخ به این ترس شما دندان724 کارشناس هایی رو گزاشته که هنگام تهیه و خریداری محصولات دست دوم. اون ها رو تست کرده، در صورتی که از کیفیت مطلوب برخوردار باشن. تهیه شده و به شما عرضه میشن. پس از این بابت خیالتون راحت.

به علاوه خدمات پس از فروشی رو هم برای این دسته از محصولات در نظر گرفته که شما رو مطمئن میکنه. پس در ادامه به تعدادی از این محصول ها که میخواهیم به شما معرفی کنیم دقت کنین.

  فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | 6 فایده ی این فروشگاه چیست؟

اتوکلاو 24 لیتری یوروندا | یکی از تجهیزات دندانپزشکی دست دوم ما

اتوکلاو 24 لیتری یوروندا ابزاریه که نه تنها تو دندانپزشکی کاربرد بالایی داره. همچنین در پزشکی نیز ازش بهره برداری زیادی میشه. این وسیله کار و وظیفه ای که انجام میده اینه که ابزار کثیف و آلوده رو از شما میگیره. اونها رو تمیز و استریلیزه شده به شما بر میگردونه.

پس دو کار بزرگ برای شما میکنه. یکی باعث میشه که شما نخواهید به صورت دستی وسایلتون رو تمیز کنین و سرعت شما رو بالا میبره. دو اینکه باعث میشه از تمیزی و استریلیزاسیون ابزارتون اطمینان حاصل کنین.

پس به این نکته دقت کنین.

کارکرد این دستگاه اینجوریه که سیکل هایی داره. این سیکل ها دارای قدرت بالا و همینطور دارای سرعت زیادی هستند. پس کار تمیز کردن شما رو در سریع ترین زمان ممکن، به بهترین شکل ممکن انجام میدهند.

همچنین مدل هایی که در دسته تجهیزات دندانپزشکی دست دوم دندان724 وجود داره. به گونه ای هستن که در عین سادگی که دارن، بیشترین کاربری و کمک رو به شما میکنن. برای مشاهده و خرید میتونین به فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی ما مراجعه کنین. ما بهترین ها رو به شما میدیم. تا بتونین بهترین هارو به مراجعه کننده هاتون بدین.

فسفر پلیت شیک طب | یکی دیگه از محصولات ما

فسفر پلیت ها انواع متفاوتی دارن. اما کار و هدف اصلی همه ی اونها اینه که از دهان و دندان های مراجعه کننده تصویر برداری کنن. با این کار دندانپزشک میتونه فضای دهان شما رو ببینه. ایرادات و بیماری ها رو بهتر متوجه بشه. و نیز سریعتر بتونه شما رو درمان و مشکل رو حل کنه.

اگه بخوایم در مورد این دستگاه صحبت کنیم، وقت زیادی از ما گرفته میشه. این در حالیه که شما میتونین با مراجعه به مقاله فسفر پلیت شیک طب. هر آنچه نیاز دارید رو مطالعه کنین و اطلاعات مورد نیازتون رو بدست بیارین.

همچنین شایان ذکره که این دستگاه در دسته ی تجهیزات دندانپزشکی دست دوم ما موجوده. شما میتونین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تجهیزاتدندانپزشکی ما، مشاهده و خرید خود رو انجام بدین.

تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم دندان724

شکل 2 تجهیزات دندانپزشکی

آمالگاماتور کپسولی | موجود در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

آمالگاماتور کپسولی یکی از ابزاریه که به دندانپزشک این امکان رو میده که دندان های پوک شما رو پر کنه. منظور از دندان های پوک، دندان هاییه که به دلیل کرم خوردگی و آسیب، دچار مشکل هستن. اما قابل ترمیم هستن و این کار توسط رجوع به دندانپزشک امکان پذیره.

خب برای اینکه در مورد این دستگاه بیشتر بدونین میتونین به مقاله آمالگاماتور کپسولی مراجعه کنین. در اونجا توضیحات بسیاری در مورد این ابزار داده شده.

دو ابزار مهم دیگه ای هست که در دسته تجهیزات دندانپزشکی دست دوم ما قرار میگیرن. البته در دسته ی آکبند تجهیزات دندانپزشکی نیز وجود دارن. به دلیل کمی وقت از توضیحات در مورد اونها سرباز میزنیم. اما شما میتونین با کلیک روی اونها به مقاله ی مربوطه رفته و هرچی نیاز دارین رو بخونین.

سنسور تصویربرداری rvg

رادیوگرافی پایه دار