فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | تجهیزات دندانپزشکی
تجهیزات دندانپزشکی دست دوم دندان724

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | تجهیزات دندانپزشکی

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | تجهیزات دندانپزشکی

آمالگاماتور کپسولی | موجود در دسته تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

اتوکلاو 24 لیتری یوروندا | فوق العاده در تجهیزات دندانپزشکی دندان724

رادیوگرافی پایه دار | رادیوگرافی تک دندان

1) پانورامیک:

2) بایت وینک:

3) پریاپیکال (فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی):

فسفر پلیت ایرتکنیک | یکی از مهمترین ابزار تجهزات دندانپزشکی

شکل 1 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

شکل 2 تجهیزات دندانپزشکی

 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی | تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی با توجه به تنوع و گوناگونی محصولات نیاز به این داره. که برای خرید به سراغ فروشگاهی برویم که به شکل تخصصی روی این موضوع کار کرده و مانور دهد. دندان724 یکی از شرکت های توزیع و عرضه ی محصولات دندانپزشکی است.

ما برای خرید ساده تر شما یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی آماده کرده ایم. در این فروشگاه شما میتونید محصولات و انواع و گونه های اون ها رو مشاهده کنید.

همچنین از طریق درگاهی که ما براتون آماده کردیم، میتونید تجهیزات و محصولات ما رو بخرید. به علاوه تو فروشگاهی که ما آماده کردیم، تجهیزات دندانپزشکی دست دوم نیز وجود داره. بهترین کاری که میتونید بکنید اینه که از فروشگاه ما دیدن کنید.

در ادامه قصد داریم تعدادی از محصولاتی که در فروشگاه موجوده را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشین.

همچنین شما میتونید در شکل 1 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی یا در شکل 2 تجهیزات دندانپزشکی تصاویری از محصولات ما را مشاهده نمائید.

شکل 1 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

آمالگاماتور کپسولی | موجود در دسته تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

این محصول یکی از دستگاه های مهم در دندانپزشکیه. آمالگاماتور کپسولی ابزاری است که کاربرد اون اینه که دندان های خراب رو پر میکنه. دندانهای خرابی که میتونن درد زیادی رو به شما انتقال بدن.

این دستگاه کاری که انجام میده اینه که ماده های متفاوتی رو مثل مس و کلسیم و… رو به شکل پودر در میاره. پودر حاصل رو از طریق لوله ها به یه مخزن خاص انتقال میده. یه مخزن دیگه هم روی دستگاه وجود داره که در اون جیوه ی مایع نگهداری میشه.

زمانی که دندانپزشک قصد این رو داشته باشه که مخلوط رو به دندان مراجعه کننده تزریق کنه. و نیز از طریق اهرمی که روی دستگاه وجود داره میزان و درصد ترکیب مواد رو تعیین کرد. از طریق لوله هایی که از مخزن های جیوه و پودر به همزن منتهی میشه. مواد رو انتقال داده و همچنین ترکیب را انجام میده. در نهایت خمیر رو به خروجی انتقال میده.

خمیر حاصل از طریق خروجی به روی دندان مراجعه کننده ریخته میشه. و در نهایت به دلیل وجود جیوه به سرعت سفت میشه. در نهایت دندان مراجعه کننده ترمیم میابد.

شایان ذکره که بگوییم این محصول به صورت نو د نیز در دسته ی تجهیزات دندانپزشکی دست دوم. در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی دندان724 موجود میباشد. شما میتونید پس از مشاهده و پسند خریدتان را انجام دهید.

  رادیوگرافی دندانپزشکی و مزایای آن در تشخیص بیماری های فک، دندان و غدد بزاقی

اتوکلاو 24 لیتری یوروندا | فوق العاده در تجهیزات دندانپزشکی دندان724

اتوکلاو همانطور که در مقاله ی مخصوص به خودش ذکر کردیم، وسیله ای برای تنظیف ابزار دیگه میباشه. این محصول رو شما میتونید با مراجعه به مقاله ی اتوکلاو 24 لیتری یوروندا بهتر بشناسید. اما به شکل خلاصه به ادامه ی مطلب دقت کنید.

دستگاه اتوکلاو دارای جایگاهی برای قرار گرفتن ابزاری است که نیاز به تمیز شدن داره، است. بعد از اینکه در این قسمت ابزار قرار گرفت و دستگاه آماده ی شستشو شود. سیکل هایی که در این دستگاهه شروع به کار کردن میکنه.

بعد از اینکه ابزار ها کاملا تمیز و استریلیزه شده باشن. دستگاه ابزار رو به شما باز میگردونه. البته باید گفت که اتوکلاو 24 لیتری یوروندا نه تنها در شستن ابزار مربوط به دندانپزشکی کاربرد داره. در پزشکی نیز برای تمیز کردن ابزار از این دستگاه بهره میبرند.

این دستگاه نیز در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی ما موجوده. همچنین در دسته ی تجهیزات دندانپزشکی دست دوم و همچنین نو وجود داره. همچنین اتوکلاو فراز مدل ماتیسی که کاربرد و شباهت زیادی به این دستگاه داره. در دندان724 وجود داره.

رادیوگرافی پایه دار | رادیوگرافی تک دندان

رادیوگراف یکی از ابزار تصویر برداری در دندانپزشکی میباشه. این ابزار با استفاده از اشعه ی ایکس اما خفیف کار میکنه.

اشعه های متفاوتی هستند که در این کار میتواند کمک کنند. در ذیل نمونه هایی از این اشعه ها رو نام بردیم:

1) پانورامیک:

این مدل رادیوگرافی اینجوری کار میکنه که دستگاه با دوران در دور سر شما، از فک و دندان های شما تصویربرداری میکنه.

2) بایت وینک:

این مدل رادیوگرافی پایه دار به این شکل انجام میشه که شما یه سیم رو گاز میگیرین. و در همین موقع تصویربرداری انجام میشه. هدف از این مدل رادیوگرافی اینه که چاله های دندان و همچنین فاصله ی دندان های شما چک بشه.

3) پریاپیکال (موجود در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی):

این مدل ریشه تا روی یک دندان رو کاملا بررسی میکنه. هدف اینه که استقامت دندان مورد بررسی قرار بگیره.

انواع دیگه ای نیز وجود داره که در این مقاله از نام بردن اون ها صرف نظر میکنیم. تنها بدانید که این محصول و گونه های متفاوت اون رو میتونید در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی ما تهیه کنین.

تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی دست دوم دندان724

شکل 2 تجهیزات دندانپزشکی

فسفر پلیت ایرتکنیک | یکی از مهمترین ابزار در فروشگاه اینترنتی تجهزات دندانپزشکی

این ابزار همانند رادیوگرافی به منظور تصویربرداری مورد بهره برداری قرار میگیره. این ابزار هم اهداف خاصی رو تو دندانپزشکی دنبال میکنه.

عملکرد این دستگاه اینجوریه که در بین دو صفحه الکترون ذخیره سازی میشه. بعد با تابش الکترون ها به دندان مراجعه کننده تصویری از فضای دهان و دندان وی تشکیل میشه. برای اطلاعات بیشتر به مقاله ای که در رابطه با فسفر پلیت ایرتکنیک منتشر شده است مراجعه کنین.

این محصول که جز تجهیزات دندانپزشکی نو و نیز تجهیزات دندانپزشکی دست دوم ما به حساب میره. در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی ما به فروش میرسه.