معرفی آمالگاماتور در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی $

معرفی آمالگاماتور در فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی $

فهرست مطالب:

معرفی کلی و جامع آمالگاماتور برای دندانپزشکان محترم  @

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی آمالگاماتور را چگونه معرفی می کند ؟

آمالگاماتور از بخش های ذیل متشکل است @ #

آمالگاماتور دندانپزشکی به چند صورت موجود است ؟ @ #

آمالگاماتور مخزنی را به طور کلی  شرح دهید ؟ # @

آماگام ترکیبی را به طور کلی توضیح دهید ؟ #

آمالگاماتور کپسولی را به طور کلی  و جامع توضیح دهید.

دستگاه پودری و کپسولی که 2 کاره است. @ #

شرح دستگاه پودری و کپسولی به طور کلی @

معرفی  و شرح کلی آمالگاماتور مخزنی را بیان نماید.

دلایل از کار افتادن آمالگاماتور چه می باشد ؟ @ #

 

فهرست شکل:

شکل 1: فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی

شکل 2:  آمالگاماتور دندانپزشکی

 

 

کلمه کلیدیمعرفی آمالگاماتور
دپارتمان اوج شید
نویسندهسارا پورکرمعلی
تعداد کلمات988
زمان مطالعه9 دقیقه

 

معرفی کلی و جامع آمالگاماتور برای دندانپزشکان محترم  @

 فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی به معرفی انواع محصولات ترمیم دندان می پردازد. جهت ترمیم دندان از ماده ای به اسم آمالگام استفاده می گردد. آمالگاماتور دندانپزشکی شامل: جیوه و نقره و مس و قلع و سرب و غیره می باشد. جهت ترمیم دندان از ماده هایی به اسم آمالگام به کار برده می شود. آمالگام شامل موادی از جمله: جیوه و مس و نقره وسرب وغیره است.

برای پرکردن دندان از موادی به نام آمالگام استفاده می شود. آمالگام حاوی جیوه، مس، نقره، قلع، سرب و… می باشد. دندان 724یا  (dandan724)یکی از برترین سایت ها ی ارائه دهنده خدمات دندان است.

ایرادی که موجود است، این هست که، جیوه اگه با ماده های دیگه  مخلوط گردد. خیلی سریع محکم و خشک می شود. زین جهت آمالگام به شکل پودر بدون جیوه می باشد. و وقتی که دندانپزشک قصد دارد ازآن بهره ببرد. بایست آن را با جیوه مخلوط کند. برای مخلوط کردن آن و درست کردن خمیر یکنواخت از دستگاه آمالگاماتور به کار برده می شود. که روش آن شبیه همزن میباشد. فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی، انواع تجهیزات عمومی و استریل و تصویر برداری دندانپزشکی را معرفی می کند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی آمالگاماتور را چگونه معرفی می کند ؟

آمالگاماتور 1 مخلوط کننده و دستگاه مخلوط آمالگام می باشد. که قابلیت پزینش میزان درصد مخلوط آمالگام و جیوه را دارا می باشد.

کلمه آمالگاماتور دندانپزشکی دراصل اختصاری 2 لغت آمالگام و موتور می باشد. که جهت مخلوط آمالگام دندان استفاده میشود. این دستگاه در اصل یک مخلوط کننده ست که دراقسام گوناگون کپسولی و پودری، مخزن تولید شده است. فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی به دندانپزشکان و متقاضیان مشاوره رایگان می دهد.

 

آمالگاماتور از بخش های ذیل متشکل است @ #

  • مخلوط کن
  • کپسول
  • تایمر

بخش میکسر محفظه  ای دارد برای جیوه و پودر آمالگاماتور دندانپزشکی.  که در بخش بلند دستگاه وجود دارد. ونیز 1 موتور برقی و اهرم میکسر به جهت تعیین کردن میزان واحد آمالگام مد نظر مریض، ضامن برقی و پیچ ست کردن میزان آمالگام و جیوه و 1 میکرو سوئیچ که متصل بهخ کپسول به محل عبور آمالگاماتور آغاز به فعالیت می کند.

کپسول  1 موتور برقی مجزا دارد. که با دکمه ای در پیش دستگاه، آمالگاماتور را  بهکار می اندازد.

تایمر آمالگاماتورکه در پیش دستگاه است . و با آن می شود میزان تایم کار دستگاه را تعیین کرد. که در جلوی دستگاه نصب شده و با آن میتوان مقدار زمان کار دستگاه را مشخص کردی  dandan724 مشاوره تخصصی دندان و مقالات عالی عرضه می دارد. در شکل 1: فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی ملاحظه می کنید.

  آمالگاماتور کپسولی | کاربرد این تجهیزات دندانپزشکی چیست؟
فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی dandan724

شکل 1: فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی4.3 / 5 ( 6 votes )

 

 آمالگاماتور دندانپزشکی به چند صورت موجود است ؟ @ #

سه  شکل آمالگاماتور موجود ات

  1. آمالگاماتور ترکیبی
  2. آماگاماتور کپسولی

آمالگاماتور مخزنی را به طور کلی  شرح دهید ؟ # @

آماگام ترکیبی را به طور کلی توضیح دهید ؟ #

در شکل مخلوطی پودر آمالگام را داخل 1 مخزن می ریزند. و داخل مخزن دیگه جیوه می ریزند. هنگامی روشن شدن دستگاه . جیوه و پودر با مقیاس هشتاد درصد پودر و 20 درصد جیوه مخلوط می کنند.

آمالگاماتور کپسولی را به طور کلی  و جامع توضیح دهید.

شکل دیگه ای ازآمالگام، آمالگام کپسولی میباشد. که در درون کپسول های کوچک وجود دارد. در ااین کپسول  1 پرده باریک  موجود است که، جیوه را از پودر مجزا می نماید.

این کپسول ها را بر سطح آمالگاماتور های خاصی که به اسم آمالگاماتور کپسولی  ست. می گذارند. این شکل آمالگاماتور در مقایسه به اقسام دیگه زیادتر به کار می آیند.

دستگاه پودری و کپسولی که 2 کاره است. @ #

دراین شکل دستگاه کپسول در مکان قرارگرفتن گیره کپسول گذاشته می شود. ست کردن مقدار پودر و جیوه ممکن نیست زیرا کمپانی تولید کننده میزان واحد آمالگاماتور دندانپزشکی و جیوه را تعیین می کند مثل یک واحد و یا 2 واحد یا 3 و غیره که در کپسول قرارداده و احتیاج به ست کردن ویژه ندارد. سایت دندان 724 تمام یخدمات دندانپزشکی راب هفروشگاه های دندان ارائه می نماید.

 

شرح دستگاه پودری و کپسولی به طور کلی @

دراین شکل دستگاه  مقدار پودر آمالگاماتور دندانپزشکی ثابت نیست. که پیچ مرتب کردن آن در کنار دستگاه وجود دارد. اما میزان جیوه همه وقت یکسان است. هر مقدار تنظیم به سمت مثبت باشد پودر زیادتر  وبه سمت منفی پودر کمتر میباشد. بعد از هر مرتبه کاربرد از آمالگاماتور از برس ویژه که  برای پاک کردن درون لوله ودرپوش آمالگاماتور می باشد، به کاربرده می شود.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی محصولات دندان از جمله تجهیزات مطب و یونیت و …را معرفی و شرح می دهد.

پیش از ایستادن کامل درپوش لوله آمالگاماتور، توجه شود که با با دست برخورد نکند. از گذاشتن آمالگاماتور در نور خورشید دوری کنید. و هفته یکبار، یک  الی 2 بار آمالگاماتور را چند مرتبه برعکس کرده. و بعد در مکان خویش بگذارید. به خاطر لرزیدن دستگاه پودر آمالگام در محفظه خویش فشرده می گردد. و موجب رد نشدن میزان کافی پودر درلوله مخلوط آمالگاماتور می گردد. که کاهش گودر، ست کردن دستگاه را دچار ایراد می کند. همانطور شکل 2:  آمالگاماتور دندانپزشکی نشان می دهد.

آمالگاماتور دندانپزشکی دندان 724

شکل 2:  آمالگاماتور دندانپزشکی

آمالگاماتور دستگاهی ست که برای مخلوط کردن آمالگاماتور دندانپزشکی با توانایی گزینش واحد یا درصد مخلوط جیوه و آمالگام استفاده م یگردد. بعد از گذاشتن مواد ترمیم یکسان در دندان که می خواهیم دندان را با آن پر نماییم . باید از لایت کیور برای محکم شدن کامپوزیت بهره برد

             معرفی  و شرح کلی آمالگاماتور مخزنی را بیان نماید.

دراین شکل آمالگاماتور 2 محفظه دارد .یکی برای پودر و یکی برای جیوه. که می شود هر کدام را به میزان تمایل ست کرد. سایت دندان 724 پشتیبان و برترین مشاور برای دندانپزشکان و دندانساز ها می باشد.

دلایل از کار افتادن آمالگاماتور چه می باشد ؟ @ #

dandan724 بیان می دارد که دلیل های از کار افتادنآمالگاماتور را ، از کار افتادن میکروسوئیچ یا کهنه شدن دنده های محفظه، گرفته شدن محفظه  ویا از کار افتادن سوئیچ ضامن محفظه و از کار افتادن زمانبر و از بین رفتن کلید روشن و خاموش.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی خدمات فنی و تجهیزات دندان را معرفی می نمایید.

آمالگاماتور از چند بخش تشکیل شده است؟

از سه بخش به نام های میکسر و تایمر و کپسول تشکیل شده است.

بخش میکسر آمالگاماتور چگونه کار می کند؟

بخش میکسر محفظه ای دارد برای جیوه و پودر آمالگاماتور دندانپزشکی. که در بخش بلند دستگاه وجود دارد. ونیز 1 موتور برقی و اهرم میکسر به جهت تعیین کردن میزان واحد آمالگام مد نظر مریض

روش کار آمالگاماتور مخزنی چگونه میباشد؟

دراین شکل آمالگاماتور 2 محفظه دارد .یکی برای پودر و یکی برای جیوه. که می شود هر کدام را به میزان تمایل ست کرد.